Gå til innhold

uke 14 i Stavanger. Flere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei. jeg er i uke 13, og har termin den 24 april. jeg bor fortiden på østlandet, men flytter tilbake til stavanger i mars... gleder meg masse masse... er litt yngre enn deg da.. er bare 22 år... men syns dette er kjempe stas da.. hvordan er formen din? har du fått noe mage?

kvalmen min har begynt å roe seg, men magen lar seg vente på seg... håper den vokser snart... hehe :)

Hei hei smaajento:-)

Så koselig å høre at det er flere som skal ha småfolk i Stavanger i april! Kanskje vi møtes på barsel når den tiden kommer? hehe:-)

Joda, jeg er 34, men selv om det er 12 år mellom oss så spiller det ikke noe stor rolle - vi har jo svangerskapet felles:-) Ser du har slitt litt med kvalme du og? Uff ja, jeg venter nr 2 og har vært kvalm siden uke 6 - ikke noe kjekt nei... Og mage? Joda, min er allerede stor og fin. Såpass stor at jeg var på UL i går for å se om det var mer enn en der inne (men det var bare en viste det seg).

Så du skal til med flytting i 8. måned? Er Stavanger hjembyen din?

Annonse

Er i uke 15 ja, men det er bare mensterminen, har en følelse av at terminen blir litt fremskjøvet på ul... skal dit først om 5 uker

Formen er ikke så verst nå, har vore veldig kvalm, men det har gått litt over, er fortsatt veldig trøtt og orker ikke gjøre stort...

Aha, enda en som venter nr to:-) Hvor gammel er ditt første barn om jeg tør spørre? Jeg venter også nr to! Har en datter på 21 mnd, og noen synes kanskje det er tett mellom dem, men hun er heldigvis av den rolige sorten så det er ikke noe pes så langt:-). Men svangerskapet i seg selv har vært noe mer slitsomt denne gangen kontra forrige. Tøffere å kombinere jobb, småbarn, svangerskapskvalme etc etc:-) Og har blitt forvandlet til en såkalt "søvnjunkie" - kunne sovet hele dagen om jeg kunne hehe:-). Hvordan opplever du svangerskapet denne gangen?

Hei!

Er så imponert over hvor mange unge som stifter familie tidlig:-) I min vennegjeng ble ikke folk foreldre før de var passert 30 (inkl meg selv). Er dette med å bli mor i tidlig alder en ny trend i tiden? Hvordan er det i din vennegjeng?

Synes dette er litt spennende, i et litt sosialantropologisk perspektiv:-)

Annonse

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...