Solitude Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Noen her som kan være så snill og hjelpe meg med å oversette litt tysk ? Mannen min er i tyskland nå og har mulighet til å kjøpe nytt akvarium til meg, og sendte meg link til den med info. Men jeg skjønner ikke om det følger noe pumpe/varmekolbe med eller ikke ? Og om lys og sånn er inkludert. Noen flinke her inne som kan hjelpe ? Blir veldig takknemlig...Han har bare mulighet til å kjøpe den i morgen hvis denne var aktuell. Bestehend aus: WOHA®-Standard Aquarium mit gewölbter Frontscheibe, schwarzer Preßverklebung, gefertigt nach DIN 32622, 2 Jahre Garantie und umlaufender Kiesblende, WOHA®-Lux-Exklusiv-Basic Abdeckung inkl. Beleuchtung (ohne Leuchtmittel) und Negro-Selbstbau Unterschank, Dekor Ahorn Details: Aquariengröße = 80x28/35x40 cm, 101 Liter Aquarienbeleuchtung = 81x29/36 cm, 2x 18 Watt (Rahmen in Dekor, Klappen schwarz) Aquarienunterschrank = 80x28/34x70 cm, mit 2 Türen Gesamtgröße = 81x29/36x117 cm Gewölbte Frontscheibe Selbstbau-Unterschrank Beleuchtung 2x 18 Watt
Fikk maibaby06 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 host, host, en stund siden tysktimene kjenner jeg, men kan prøve å hjelpe:-) Har lite greie på akvarium, så søkte litt for deg, og pumpe/varmekolbe vil bli "Pumpe und Heizer". Kan ikke se at det står i oversikten. Men lys følger med (Beleuchtung). Så hvis ikke det mangler noe fra annonsen er det nok ikke med pumpe/varmekolbe. Kanskje noen andre her er gode i tysk:-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Det er med belysning; 2x18 watt. Det er med understell til å stå på (stativ eller hva det enn heter på tysk) Står ingenting om pumpe og sånt.. Teksten oversatt sånn kjapt med babelfish (derfor litt div) Consisting of: WOHA® standard aquarium with curved windshield, black press gluing, manufactured according to DIN 32622, 2 years warranty and circulating gravel screen, WOHA® lux exclusive basic cover inclusive lighting (without shining means) and Negro Selbstbau Unterschank, decoration maple Detail: Aquarium size = 80x28/35x40 cm, 101 litres of aquarium lighting = 81x29/36 cm, 2x 18 Watts (framework in decoration, flaps black) aquarium under cabinet = 80x28/34x70 cm, with 2 doors total volume = 81x29/36x117 cm curved windshield self's building under cabinet lighting 2x 18 Watts
Fikk maibaby06 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 ser ut som det er med belysning, men ikke lyspærer forresten:-) Høres det vanlig ut for akvarium??
Solitude Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 TUSEN TAKK DERE !!! hva er babelfish forresten ? Ser ut som det blir nytt akvarium etter helgen Må få han til å kjøpe tilbehør med ja ... Takk igjen for hjelpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå