Gå til innhold

Ekstra brystvorte

Anbefalte innlegg

Skrevet

På det ene brystet har jeg fått en liten ekstra brystvorte rett under brystvorten. Noen andre som har opplevd å få dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel forholdsvis vanlig. Kjenner en som har en ekstra på kinnet, og en som har en i rompa..... Men det er vel noe man er født med? Ikke noe man får sånn plutselig????

Skrevet

Heisann, joda det er noe man kan få underveis. Jeg fikk en slik også for noen år siden og bestilte time hos legen og tok den bort. Veldig enkelt og smertefritt:-)

Skrevet

Brystvorte i rompa?!!er d føflekk dere mener på??

Skrevet

Jeg har nå etter at jeg ble gravid faktisk fått en ekstra brystvorte rett under brystvorten på det ene brystet. Dette er ikke noe jeg har hatt hele tiden, den har kommet nå i det siste

Hilsen HI

Skrevet

HÆ?? Ser den helt lik ut som en brystvorte? Altså en VORTE til? En sånn durt med en runding i rundt!? Nå friker jeg ut!!!!!

Skrevet

nei, det ser jo ikke akkuratt ut som en brystvorte. Mer som en liten utvekst/vorte. Den er jo selvklart mye mindre og var ikke noe problem å fjerne hos lege. Da snakker jeg for meg selv altså, hvis andre har andre erfaringer.

Skrevet

jeg skjønner hva du mener og det er sikkert bare en melkeskjertel, eller en nupp. Mange får nupper rundt brystvorta spes etter at man harblitt gravid og hvis man klemmer på den kan det tyte ut en hvit orm eller melk.

Ingenting farlig.

Ps: Ler meg ihjel... (Brystvorte i rompa)

Skrevet

Det er en liten vorte, mye mye mindre enn brystvorten. Men den er av samme konsistens som brystvorten om du forstår. Uff....håper den forsvinner like fort som den kom jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...