Gå til innhold

Hei dere fra oktobertreffet, Chaiemae kaller

Anbefalte innlegg

To av dere har vel testdato snart eller hva? Jeg er spent, kanskje jeg var den eneste på treffet som ikke var gravid. Krysser fingrene for dere begge to. Det er selvfølgelig obligatorisk å legge ut resultatet her STRAKS man får kjennskap til det.

Oh`rly er jo smelt på kjukka av dr. Lindenberg forlengst så hun stiller i en annen kategori, hi hi.

Fortsetter under...

Så hyggelig at du tenker på oss. Vurderer å test i morgen som er 14 dager siden inseminasjon. Etter det har jeg bestemt meg for å vente til etter IKM. Utfordringen ligger i at jeg ikke helt vet når det er siden syklusen er litt ustabil. Regner da med neste søndag/mandag hvis TR ikke er kommet da.

Vel, det er nok litt tidelig... Hadde tenkt å teste i morgen, eller fredag. Som alltid går man jo og ønsker seg symptomer, men når man sjekker realiteten så er det jo egentlig ingenting... .

ElleL, trist å høre at det ikke gikk. Bare å håpe på bedre hell nestegang.

Annonse

Ja, kunne ikke motstå fristelsen lenger... Desverre negativt så langt, men ..... man gir jo ikke helt opp før det definitivt.

Vel, hvis det ikke gikk denne gangen heller så blir det en ny rutine. Var til HSG undersøkelse på dag 10 i syklusen, og fikk konstatert i en usikker / tett eggleder. Betyr at jeg må inn på dag 10 - 11 og teste hvilken side jeg har eggløsning på før jeg vet om jeg skal til Danmark i den syklusen. Ekstra styr, men det blir jo billigere enn å reise unyttige turer til Danmark. Får bare håpe!!!!

Var hos Stork nest siste gang (forsøk 3) og ble anbefalt at dersom det ikke ble napp så skulle jeg å tatt en HSG. Ringte gynikologen da jeg fikk mensen, og han sendte meg en rekvisisjon til HSG undersøkelse. Ringte så umiddelbart (før jeg faktisk hadde mottatt rekvisisjonen, den kom et par dager senere) til radiologisk avdeling i Sarpsborg (hadde hørt at det ofte var lettere å få time der), men de skulle ha høstferie. Kontaktet så Riksen og fikk time på dag 10. Det er egentlig ingen venteliste, men folk ringer på dag 1 i syklusen og bestiller time. Det er dermed bare flaks/uflaks hvorvidt man får en time ved en bestemt radiologisk avdeling i en bestemt syklus.

Stork sier at det er en noe bedre sjangse for å bli gravid i syklusene rette etter at man har fått foretatt en HSG undersøkelse (spylt eggledere???). Det var derfor jeg reiset ned i den syklusen uten å vite hvilken side jeg hadde eggløsning på....

Du får ha lykke til du også

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...