Gå til innhold

Ikke sååå mye liv...

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er flere enn meg som ikke kjenner seg igjen hos alle de som kjenner fullt rabalder der inne...? Jeg er 18+1.. Har kjent så vidt noe noen få ganger som jeg regner med at er babyen, men det er langt fra full fart!:) Og utenpå har jeg ikke kjent noe ennå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10659425-ikke-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-mye-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, babyene er utrolig forskjellige. Jeg tror jeg var 18,5 eller 19 før jeg kjente noe som helst jeg sist... Og det er jo vanlig at det tar lenger tid med førstemann. Men nå er det helt vannvittig med liv (på ultralyd virket det som om det var unormalt mye for de hadde vanskeligheter med å få sjekket det de skulle).

Sønnen min var veldig rolig hele veien i magen, men jeg kjente jo selvfølgelig liv hele veien etter at det begynte å komme. Han er en helt normalt aktiv gutt nå, men selvfølgelig ingen bajas nå heller. Blir spennende å se hvordan nummer to er...

Annonse

Jeg var på UL i går og da så vi at morkaka lå på fremsiden av magen får vi si. Og da sa jordmor at den blir som en slags støtdemper og at det da ikke er unormalt å kjenne noe før uke 20 og utover. Så ikke bekymre deg du, kan hende du har det som meg, Ellers så er de jo uansett så forskjellige disse svangerskapene våre. Jeg må nok vente i spenning enda noen uker.. (17+3 i dag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...