Gå til innhold

Melder meg inn i aprilklubben jeg!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei og velkommen til deg også:-)

Er visst ganske mange som har termin i april.Er pr i dag 16+3,og har termin(beregnet ut fra 1.dag i siste mens) 8.april.Skal på UL på

Fredrikstad den 15nov og da får jeg vel en mer nøyaktig termin tenker jeg.

Spennende er det i alle fall:-) Var hos jordmor for første gang på mandag 22,(har bare vært hos legen før det)og hun var så utrolig koselig!!

Godt å høre at formen din er bra. Selv sliter jeg litt med ryggen pga

jobben,men ellers alt helt topp:-)

Lykke til!!!

Ja,er superfornøyd:-)Ble spurt om jeg ønsket noen spesielle,men siden det er første gang for meg kjenner jeg jo ingen.Sa bare at jeg ville ha ei som var snill og grei,og sånn ble det.Både sjefen min og svigerinnen min har hatt henne,og har vært like fornøyde!De prøver jo å legge det til rette så godt de kan,men så fort det er sykdom blir det vanskelig.Og det er det jo ganske ofte.Men tusen takk for omtanken i alle fall:-)

Håper formen din er bra da?!

Du får være forsiktig med å løfte altså. Godt å høre at jobben legger det til rette for deg,det er viktig!Vil gjerne jobbe jeg også,for jeg har utrolig koselige kollegaer som jeg trives godt sammen med.var hjemme i dag pga ryggen,fordi jeg fikk streng beskjed av legen min at dersom jeg hadde vondt i ryggen en dag/kveld,og våknet med det dagen etter måtte jeg bli hjemme.Så da var jeg hjemme da,og gjorde svært fint lite.Godt jeg har en hund som trenger å bli luftet litt:-)

Annonse

Jeg er tilbake på jobb etter 2 mnd sykemelding, så det var litt i meste laget med fri. Men klart vi må høre på kroppen og ta det med ro når det trengs. Kan tenke meg at du hadde godt av den fridagen. Og hunden ble nok glad for turen;)

Hei igjen!

Ser ut til at det blir mye lufting på hunden gitt.Var hos legen i dag som ga meg full sykemeld.til 9nov+rekvisisjon til behandling hos fysioterapeut.Ble litt lang i trynet da,for det hadde jeg ikke regnet med.Hadde kanskje tenkt oppi hodet mitt at 80% hadde gått greit,men legen var ikke enig.Kom duknakket opp på jobben,og ble møtt av bare skjønne og omtenksomme kollegaer som så at nå måtte jeg bare ta det med ro.Skal si det hjalp på samvittigheten:-)

Så bra! Må ta det på alvor, det er tidlig enda og den ryggen skal tåle noen kilo til. Godt du har en så forståelsesfull lege og gode kollegaer. Går til fysio selv nå, og er kjempe fornøyd. Jeg har jo klart en uke i 100% på jobb nå. Er sliten og det føles godt. Har sovet hver natt. Strålende;)

Nå får du sikkert krefter til å komme tilbake til jobben igjen om litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...