Gå til innhold

Jeg synes Maud Angelica er aldeles nydelig navn, MEN

Anbefalte innlegg

Mange synes dette er altfor pompøs osv, skjønner jeg jo godt, men det er jo tross alt et kongelig navn og her er slikt "tradisjoner".

Jeg mener Maud Angelica har en usedvanlig god klang, selv om det er to ganske "klissete" navn fra før.

Leah Isadora synes jeg også er pompøst, klissete osv, men klangen er kjempefin!

Ingrid Alexandra liker jeg også.

Sverre Magnus er heller ikke verst, men svært lite internasjonalt.

Fortsetter under...

Jeg synes Maud Angelica er et fint navn som jeg likte når jeg hørte det. Men tror det bare er kongefamilien som kan komme unna med det - det er forskjell på Jørgen hattemaker og Kong Salamon vet dere... Angelica er egentlig litt trashy synes jeg personlig - Maud Angelica Bekkevold f.eks. Kongefamilien slipper jo unna etternavnet.... Maud er fint da, så lenge det uttales Måd, og ikke som en del av slekten i Nord-Norge sier - Maud - rett frem.... Ingrid Alexandra er også fint, men heller ikke noe jeg ville valgt selv. Sverre Magnus synes jeg er helt gyselig - akkurat som Mette Marit - grøss!

Annonse

Haakon og MetteM har langt finere navn på barna sine enn overpompøse Ari Behn m/frue. Tydelig hvem som har bena på jorda her.. Men hva annet kunne man vente av Ari Behn?? Ettersom han var så glad i Malin fra Saltkråkan blir det spennende å se hva barn nr 3 blir hetende (hvis de får flere..). Blir vel noe på N det da. (M.A og L.I er jo allerede her mener jeg..)

Ja, du er jo også anonym, selv om du undertegner med Helle!! Fyren er disgusting synes jeg, og du mener at han er en kul fyr! Det er helt greit for meg altså. Jeg leser ikke Se og Hør, men det hender jeg hører mannen snakke på tv, og det er nok for meg. Jeg liker menn som er menn for å si det sånn. Og du gjør ikke det. Men ikke bli sur for det da, vennen!

Ellinor

Hvor i mitt innlegg leser du at mannen er kul? Og hvor leser du at jeg ikke liker menn som er menn?

Du kjenner mannen via fjernsynet og har gjort deg en oppfatning av ham. Greit nok. Men med kommentarene dine er det åpenbart at du ikke kjenner ham personlig. Du ville blitt overrasket! :)

Helle

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...