Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hadde en fryktelig trist spontanabort for noen uker siden, da jeg var i uke åtte etter en graviditet som ikke var helt planlagt. Ble likevel overlykkelig da jeg fant ut at jeg var gravid, selvom samboeren min trengte litt mer tid til å venne seg til tanken...Han ble også kjempeglad over graviditeten da han fikk noen dager på å fordøye det. Jeg har slitt veldig psykisk, og hatt det forferdelig vondt inni meg siden jeg mistet. Jeg har så utrolig lyst til å sette i gang på nytt med en gang, da jeg er overbevist om at en ny graviditet er det eneste som kan hjelpe meg med å komme over det triste som skjedde, og det er ikke noe annet i verden jeg øsnker mer enn å få barn med den jeg elsker. . Samboeren min vil fortsatt vente 1- 2 år, for han føler seg ikke klar for pappa-rollen helt enda. Jeg er så sinnsykt lei meg, og gråter inni meg hver kveld over at det gikk galt og at det kanskje kan gå opp til to år, før jeg blir gravid igjen:o( Er det feil å fortsette å prøve å overtale samboer, eller må jeg bare vente og gå rundt trist og lei meg til han føler seg klar? Noen som er / har vært i lignende sitauasjon...? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10658212-vond-klump-i-magen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå