Gå til innhold

April: Skremmende opplevelse!! -Som ender bra..

**synne**

Anbefalte innlegg

Må bare få si at jeg tror jeg nettopp har opplevd det mest skremmende i mitt liv så langt i kveld! -Jeg trodde seriøst at det brant på vaskerommet!! *grøsse* For å gjøre en lang historie kort, så endte min hunger etter en is til at jeg fant ut at frysern var kobla fra..det var iallefall ikke strøm på frysen, så jeg satte på igjen knappen på "padda". Det kom noen rare lyder fra frysern, men jeg antok at det var den som starta opp igjen.. -Jeg har vel aldri hørt en fryser som starter..hehe.. Gikk opp og stelte knerten for kvelden, og når jeg kom ut i gangen kjente jeg en ufyselig stank. Skjønte straks at det var noe galt med fryseren.. Åpna døra inn med håndkle på håndtaket -sånn i alle tilfellers skyld.. hehe.. Men ingen flammer -heldigvis.. Men FOR EN STANK!! Svidd gummi og det som værre er.. Ringte gubben -som seff ikke svarte før 3 gangen, fikk stotra fram med skjelvende stemme -jeg tror det brenner... Han i full fart hjem fra senteret... Fy søren så redd jeg var.. Lurte på om jeg skulle ringe brannvesenet -for sikkerhets skyld, og så leit det ville bli å ringe alle og si at jeg ikke kan levere julegavene likevel..haha.. Man tenker og gjør mye rart når man får panikk.. Tok teppe og lue på knerten -i tilfelle vi måtte ut.. *ler* Og vurderte å løpe opp og hente fotoalbum, symaskin og pcn... Helt skjelven...

Nå er gubben ute i desperat jakt etter ny fryseboks. Håper inderlig at noen har på lager!! Det ligger en del tusenlapper nedi den fryseren, så det bør bare komme en ny fryser i hus i dag.. :?

Ja, det var en liten skrekkrapport fra meg... Nå får jeg stelle snuppa for kvelden.. Måtte bare få ut litt av opplevelsen... SKREMMENDE!!! Såg seriøst for meg at hele huset brant ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ekkelt med slikt... Jeg opplevde en gang for mange år siden en fullstendig IQ-løs greie... Jeg var 19 og hadde flyttet hjemmefra for første gang, og skulle varme noen Taco-skjell dagen derpå. Hadde ikke micro, men kreativ som jeg er så tenkte jeg at brødristeren måtte vel gjøre nytten! Så mens jeg varmet kjøttdeigen på ny i panna stod skjellene i brødristeren og koste seg... Og for å si det enkelt: Taco-skjell skal ikke stå lenge i en brødrister før de står i full fyr og flamme!! Så da jeg oppdaget flammene, røsket jeg med meg hele brødristeren(som stod rett ved gardinene), hylte og skrek og løp som ei forvirra vegglus gjennom stua med brødristeren i full fyr på strak arm... Fikk opp terrassedøra og løp ut på balkongen og kasta hele brødristeren 2 meter ned på plenen med et skikkelig ur-brøl... He, he, jeg skalv og var helt fra meg, men så begynte jeg å tenke på hvor hysterisk jeg måtte ha sett ut, og fikk krampelatter... Brødristeren ble begravet dagen etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahhaaha! Syns jeg ser deg...hihi.. Men det er skummelt når det står på, forferdelig ekkelt! Men når man ser tilbake på det, så er det jo lett å le litt..de gangene det går bra, vel og merke! Helt sykt hvordan man oppfører seg og hva man tenker! *ler* jaja.. godt det gikk bra med oss begge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selv om en egentlig vet at det ender godt så kjenner en bekymringen spre seg gjennom kroppen.

Fikk dere redda maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, mesteparten av maten ble redda. Gikk en del is i søpla...hehe.. vi er skikkelig ismomser hele gjengen, så har alltid et stort islager i frysen. Det ble kraftig redusert nå kan man si..hehe.. Menmen.. Ikke det værste som kunne gått tapt. Gubben fikk jo tak i ny fryseboks samme kvelden, så det gikk bra. Litt greit med sånn oppryddig også. Fant jo mat med dato i 2005 der nedi... :s *gulp* har lagt der siden vi flytta inn... Men med tanke på at det var en (full) 400-500 liters frys så gikk det overraskende lite til spille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...