Gå til innhold

Kan noen hjelpe en fersking litt?:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde siste mens 8. september - hvor langt er jeg på vei? 5 el. seks uker? mener selv at jeg nesten er seks, mens legesekretæren sa fem...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! Hvis du har syklus på 28 dager, så er du i uke 5+3. Fem fullgåtte uker, og tre dager inn i din 6.uke. Så da er dere sikkert enig egentlig, du og helsesekretæren. For noen sier jo at de er fem uker på vei, mens andre velger å si seks. Brukte bim kalkulatoren for å se dette. Den ser du litt lenger ned på venstre side, i margen. Trykk der det står "mer om terminberegning"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia..du er akkurat 5 + 3 dager på vei, altså fullgåtte 5 iker g 3 dager ut i uke 6..vi som er gravide hae jeg et inntrykk sier da uke 6 mens legene sier du er i uke 5..fordi uke 5 er fra 5+0 til 5+6 på babyverden.no og legene følger dette..men du er jo ferdig med uke 5 ..gratulerer, jeg skal ha 13. jui og du skal nok sikkert ha 16. juni etter babyverden..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode svar!:) hehe, har frem til nå skjønt svært lite av dette med 5+3 osv, men skjønner mer nå! Mye å sette seg inn i for ei som er helt grønn, gitt!:) Takk- takk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...