Gå til innhold

Savannah

Anbefalte innlegg

Skrevet

er favovrittnavnet mitt for tiden. Synes det er det aller aller fineste jentenavnet som er nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er som baken...men du er ikke alene.

Skrevet

Hvis du blar litt nedover forumet her finner du ut at mange andre tenker likt som deg. Savannah har blitt foreslått av MANGE den siste tida. Det er merkelig med det - mange tror de er spesielle, men ender opp med de samme navnene og er plutselig ikke så spesielle lenger.

Skrevet

Da er vi helt motsatt. Jeg tror nesten Savannah er det styggeste jentenavnet jeg vet .

Skrevet

Savannah Birkedal blir bare helt feil. Men har du et mer utenlandsk etternavn kan det funke. Uansett ikke noe jeg ville valgt - litt corny synes jeg!

Skrevet

Jeg er enig med supergyda og vannmann30 - Savannah er såååååå ikke noe fint på norsk.

Savannah Johansen og Savannah Fredriksen - kom og sett dere!

Savannah Gundersen! ikke vipp på stolen!

Savannah Ødegårdsmoen - nei, jeg klarer ikke la være å flire av sånne navn.

Skrevet

Jeg tror smaken ang navn har mye å si på alderen til synseren...

Dersom du spør den eldre garden, så vil nok ikke mange der ha sansen for dette navnet. Men spør du de under 40 år, så vil det nok falle mer og mer i smak etter hvor yngre en er. Helt sikkert. Sånn er det motsatt også. Dersom du spør yngre hva de synes om navn som er "old fashion" ( Trygve, Sverre, Reinert, Birger, Ingeborg, Martha osv), så vil de rynke på nesen, og riste kraftig på hodet.

Så jeg synes du skal glede deg over at du har funnet et navn du liker jeg. Og jeg kan skrive under på at barna rundt ditt barn med dette navnet, vil synes hun har et flott navn. Og det samme vil nok de fleste foreldre med barn på samme alder synes, for som regel er de fleste av de unge som liker navnet. Hva besteforeldregarden synes, er vel uvesentlig går jeg utifra.

Jeg er ikke av de yngste selv, og jeg må innrømme at de fleste på min alder har "old fashion " smak. Modne mødre velger helst navn som Thomas, Marius, Anne etc. Navn som var "in" når vi egentlig burde fått barn (i 20 års alderen...)

Skrevet

Det høres bare rart ut å kalle en norsk unge for Savannah! Kall henne heller Hanna eller Anna - mye finere.

Skrevet

Det er et like dårlig forslag som å si at : kall heller gutten din for Tom eller Tommy i stedet for Tomas

Skrevet

Jeg har en datter som heter Savannah, så andre navn er helt uaktuelle. hehe... ville bare si at JEG synes det navnet er det fineste jentenavnet jeg vet om. Og hva andre synes om det, betyr ingenting for meg :)

...men jeg synes det er litt kjekt at det navnet begynner å bli mer brukt. Jeg selv kjenner til tre her i byen som heter det, så det har hittil vært et sjeldent navn for meg.

Har fått utrolig mye skryt for navnet. Både av gammel og ung.

Skrevet

Jeg er 18, og liker ikke navnet Oo

Skrevet

Og så er du anonym... så hvem vet om du virkelig er 18 år ???

Skrevet

Og hvem vet om folk legger inn riktig fødselsår i profilen sin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...