Gå til innhold

mensmurring en uke etter EL....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan dere huske da dere ble gravide, om dere hadde mensmurringer bare en uke etter EL?

 

Jeg venter mensen om ca 1 uke, og kjenner murringer alt nå. Pleier ikke kjenne noe før 2-4 dager før. Er rimelig sikker på at det er max7 dager siden EL.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det har jeg og hatt....+ vonde pupper+ kvalm i perioder...men d kan være siden jeg er så trøtt for tiden.

 

tok en cb digital 3 dager før ikm----den var negativ......men ingen mens enda....2 dager over ikm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid med første barnet mitt, var jeg veldig trøtt, før positiv test som jeg tok 2 dager over ikm. Problemet nå er at jeg ikke husker når jeg begynte å kjenne disse murringene sist gang. Vet at jeg trodde mensen var på vei den gangen også....

 

Håper du er gravid... ikke gøy å vente på ikm for mange ganger.. Har du prøvd lenge ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde mensmurringer forrige gang og var sikker på at mensen skulle komme...trodde hele tiden at no kommer den----men da kom den aldri.

 

prøver ikke...bare litt uforsiktig....du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så bare det... er vel 19 eller 20 pp nå. Har ikke helt kontrollen.. Prøvde lenge med nr 1 også - ca 15 mnd tror jeg...

 

Det var akkurat slik... Da jeg testet trodde jeg ikke det jeg så, og mensmurringen varte i ca 4 uker. Håper det er slik denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...