Gå til innhold

smerter i korsrygg?!?Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har hatt ganske vondt i korsryggen i et par dager nå. Jeg lurer på hva dette kan være. Kjenner ikke noe mensmurringer. Kun i korsryggen. Kan noen please hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS: Jeg er 10+2 uker på vei forresten.

Skrevet

Jeg tror ikke det er farlig så lenge du ikke blør:)

men hvis det varer burde du kanskje oppsøke lege.....

Skrevet

Så lenge du ikke kjenner mensmurringer og ikke blør tror jeg ikke det er farlig. Jeg har også til tider vondt i korsryggen, særlig etter travle dager på jobb (helsesektoren). Det går så bra så, lykke til!

Skrevet

Det er vanlig med ryggplager i svangerskapet så ingentling å bekymre seg over.

Skrevet

Jeg var til legen for akkurat det sist fredag og han sa at kroppen er litt mer "skranglete" når en er gravid og at leddbånd rett og slett ikke holden hofter sammen som før. Derfor må en være forsiktig med brå bevegelser og overbelastning for ikke å provosere kroppen for mye. Det kan gjøre at problemene varer lenger enn normalt. Rådet er å roe need tempoet!!!!

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger:) Jeg tror jeg skal roe ned tempoet ja. Er ikke helt vant til å være gravid, hehe. Føler jeg slapper masse av da. Er trøtt og utslitt så og si hele tiden. Akkurat den delen av graviditeten er ganske kjip..

Skrevet

æ har hørt det å ha mensmurringa (litt sånn stikking) e bare normalt, fordi ting bli strækt å sånn..... eller hur??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...