Gå til innhold

1. tri - jippi!:)


Mosepjusk

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!:)

Da har jeg kommet meg over til denne 1. trimester - kan fortsatt ikke tro det. Er bare fem uker på vei, og fortsatt veldig i sjokk. Vankelig å tenke på noe annet enn akkurat det lille bøllefrøet i magen, ja!:) Flere som har det sånn?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-) Velkommen hit, flyttet selv inn hit i dag! Er også 5 uker på vei...tror jeg da... Fikk sjokk da jeg testet meg, for var skåsikker på at det bare var kroppen som spilte meg et puss. Men heldigvis ikke!! Har kun tenkt på at jeg er gravid i dag, var ikke så veldig produktiv på jobben. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, samme her, samtidig går jeg og gleder meg sånn til å dele det med venner og familie, klarer nesten ikke å vente... Men fem uker er jo ingenting... Når tenker du å begynne å fortelle det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuler du med:)

Ja det er vanskelig å holde tett men jeg skal prøve å holde meg til uke 12 hvis ingen ser det på meg før da:)

Men jeg har gått å tenkt på det på jobb i dag fordi jeg er så sliten hele tiden og kunne hatt lyst til å forklare meg:) Men vi får se,bare spiren holder seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Grattis alle gravide. Ja, og hurra så var testen OVERRASKENDE positiv idag ;) Hvert hos legen for å sjekke hvor langt jeg er på vei. Men han fant ikke ut av det . Så det blir gyn iløpet av uka. Så jeg hopper ikke helt av glede enda.....

Men er oppblåst, og murrende mage....Krysser fingra for at det går bra :)

 

har egentli gått å vente på å få mensen...for å så igjen begynne på eggløsningstabletter. Men...naturen har vist gått sin gang ;)

 

Lykke til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeei, vet faktisk ikke! Jeg forteller sikkert ikke før det nærmer seg uke 12, forruten mamma og kanskje noen nære venninner. Noen må jo få vite det forruten mammen min...:-) Er sprekkferdig, men er kanskje tryggest å holde det tett enda en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Velkommen hit :):)

 

Flyttet inn rett før helgen, da jeg oppdaget sjokket.... Men er glad for det nå, enda det kommer til å bli stress med 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...