Gå til innhold

Jeg blir snart gal....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er nå gravid, positiv test på fredag... Dette var ikke planlagt men høyt ønsket fra min side! Samboer er av en annen side, han vet ikke hva han vil. Vi har bodd sammen i 3 år nå og jeg har et barn fra tidligere. Han har sagt tidligere at han ønsker seg barn med meg men ikke før om en stund, hva f... er en stund for han? Ikke like lenge som vi har vært sammen svarte han da... Men nå har det altså skjedd. Han fikk vite det på fredag etter testen, han reaksjon var: det skal ikke kunne være mulig!

Men mulig er det ja. Han sender meg txt meld om hva han mener, og idag stod det: Uansett hva jeg velger, blir det feil ovenfor meg selv.... Hva mener han med det?

 

Vi skulle snakke sammen etter jobb idag, men så plutselig måtte han jobbe overtid, og det er greit, men viste ikke når han kom hjem... Sikkert pga den "store" praten....

 

Vi tok abort for 3 år siden, pga situasjonen da, og det er noe han angrer bittert på sier han... Men enda så vet han ikke...

 

Unnskyld ble litt langt dette, men er bare så frustrert og sliten i hode... Dette skulle vært en hyggelig tid, men er desverre ikke det....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff!

Jeg vil si at det er din kropp og at det er du som bestemmer dette. Men det er selvfølgelig ikke gøy når han reagerer slik han gjør. Jeg tror ut fra det du skriver at han mener at det blir galt for han å ta abort men på den andre siden er han ikke klar for barn. Hvis han ikke er klar for barn burde han ha sørget for prevansjon, og ikke tenke på når ting er blitt som de er at abort skal være prevansjonsmiddel. Håper du ikke lar deg presse til noe du ikke vil. Ønsker deg lykke til i denne vanskelige situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, mannfolk kan vær så "teit" ;-)

så lenge du er sikker, så synes jeg du skal stå på ditt. du har vært igjennom en abort før, og det er neppe noe du ønsker å oppleve igjen. Og siden han angrer på det, så venner han seg nok til tanken på bebi etterhvert. Men tror ærlig talt, at dette er en større omveltning for menn enn for kvinner, generelt sett. dere har tydligvis vært sammen i flere år, så hvorfor er ikke dette rette tiden???

Lykke til videre du. Detta ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...