Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gru/gleder seg til å begynne på nytt etter et mislykka forsøk ?

Gleder meg ,

samtidig som jeg er redd for at det skal gå dritt denne gangen også...

Fortsetter under...

Skrevet

Da er vi 2...

Bekymrer meg for at vi kanskje ikke skal få egg på frys denne gangen heller jeg...Ser liksom for meg at forsøkene bare flyr avsted.....

Skrevet

Da er vi 3...

Og gruer meg, for at jeg skal få altfor få egg,

Skrevet

jeg gleder meg til å komme i gang igjen.. for det betyr jo at kanskje kanskje vi kan få det til.. kanskje jeg blir gravid.

Men det er MYE en gruer seg til... nå gruer jeg meg for at eggene kanskj eikke overlever opptiningen.

Skrevet

Forstår det , jeg var ikke så heldig å få egg på frys...

Det var pga mannen min vi måtte prøve icsi ,

men nå føler jeg som en steril handske =p

Skrevet

Skjønner deg godt jeg eggkokern,det gjør jeg virkelig.

Fikk mens i dag jeg,så 2 ivf er også nå et negativt kapittel.

Skal du i gang med nytt forsøk nå ?

Hilsen

Annonse

Skrevet

Jepp! Grugleder meg er det rette ordet! Har fulgt med på uke 39 gjengen. Synes vi var for mange som ikke fikk det til denne gangen. Håper vi alle lykkes på neste runde!

Gruer meg til alle hormonene. Sliter ellers med at jeg får for få egg. De fleste som taes ut har dessuten vært umodne.

Men, men. Har to forsøk igjen og kommer til å fullføre det.

Krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥

jeg begynner med spray igjen 26 okt, forventet uttak/innsetting er uke 47.

Det blir forsøk nr 2 , begynner å stresse med at vi kun får 3 forsøk,

samtidig som jeg har lyst til å prøve hatching i Danmark om dette forsøket går i dass...

- Men det er jo dyrt igjen...

Hvor er du i løypa igjen ?

- Takk for tipset på hjemmesiden =)

Skrevet

Jeg må enten være trøtt eller helt teit...så synd 2 ivf ikke gikk....kanskje det går bedre neste gang =)

Dårlig trøst men ...

Skrevet

Uff det er bra noen tør si det høyt. Alt skal liksom være så rosenrødt og vi vil jo gjøre hva som helst for å få de etterlengtede små. Men hva med alle som føler at de har gjort alt og likevel ikke lykkes. Fallhøyden er så stor og uansett hvor mange forsøk, skuffelser og erfaring så blir man like skuffet hver gang.

Jaja det er lov å grue seg. Håper inderlig ett av fryse eggene mine blir ett lite søsken til min lille fryse gutt. Orker ikke tanken på et nytt uttak. Men vil helst slippe å fortelle gutten min om noen år att han er enebarn fordi mor ikke orket mer.

Sorry for negativiteten men humøret svinger som dere vet i disse tider, hehe.... Tenker jo på alt...

Skrevet

Ja , kan ikke si at jeg gleder meg til uttak,

men det er ikke selve uttaket jeg gruer meg til ,

det er dagene etterpå...

Hadde så vondt etter forrige uttak, este opp i magen som en ballong,kunne ikke stå oppreist ordentlig , grinte og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg...

Jeg har faktisk vært mer humørsyk etter det mislykka forsøket, enn jeg var på hormonene...

Eneste jeg merka av suprecuren var litt hodepine .

Skrevet

Jeg hadde også store smerter etter utaket denne gangen. Ikke smerter under utaket.. de var i hvert fall minimale.. men etterpå.. da kjente jeg det godt ja. Måtte spørre om det var vanlig å ha så vondt, for jeg klarte nesten ikke å gå. Sist hadde jeg jo ikke så vondt! Da sa hun bare at jeg fikk jo ut flere egg denne gangen da og smilte :) Så jeg tenkte at ja det var så sant så sant.. da gjorde det ikke noe at det var så vondt. Så lenge jeg fikkut så mange egg så var det jammen verdt det :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...