Gå til innhold

1. Kontroll og UL i morgen! GLeder meg!!!


bullebull&gullegull

Anbefalte innlegg

Har gått såå lenge nå føler jeg og ventet på denne dagen. Men så skal jeg dit i morgen da! Gleder meg så veldig til å se den lille, selvom det sikkert ikke er så altfor mye å se så blir det vel kanskje litt virkelig når man ser noe!

 

Tanta til sambo så det forresten på meg da vi var på besøk. Hun spurte hvor langt jeg var på vei. Da jeg sa jeg var 8 uker sa hun bare... Stakkar, du kommer til å få et langt svangerskap... he he... og... du skal ikke se bortifra at det er to... !!!! :S Han har så mye tvillinger på sin side at det er vel nesten et under om det ikke er to, men må innrømme at jeg blir litt lettet om det bare er et nurk der inne! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvillinger er ikke arvelig fra pappans side. Kun fra mammaens.. Sædcellen har liten mulighet til å påvirke hvor mange egg som slippes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bebisen er bare ca 15mm, og veier 0.5g så det er nok ikke bebisen som syns. Mange blir veldig oppblåst i begynnelsen, men det går vekk igjen før du får gravidmagen. Godt er det ellers ville nok alle sett ut som elefanter på slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...