Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Har skamvondt i halebeinet... hadde det i graviditeten også og trodde det var pga bekkenløsningen men det har blitt MYE verre etter fødselen... skjønner ikke hva det kan være... har skjevt halebein og har hatt smerter pga det fordi jeg falt og slo meg for et par år siden men kan vel ikke ha vondt pga det ENDA! Bekkenløsningen er blitt fin igjen... hva kan det komme av da? Hadde en veldig kjapp fødsel og pressingen tok 12 minutter så tror ikke det er pga det heller... er det kiropraktor jeg bør snakke med da? er veldig vondt å sitte og å reise seg...
suseduse Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 jeg sleit med det i 5-6 mnd etter fødsel.. legen sa det var pga bekkenløsning og at noen hadde det sånn.. bekkenet hadde på en måte vært med på en sterk mishandling og trengte tid! prøvde å løse dette hos fysio men hjalp ikke...
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 ok, kanskje det har med BL allikevel da... men BL i svangeskapet satt mest i symfysen, hadde sinnsykt problemer med symfysen. og nå er alt bra utenom halebeinet...
Nicita73 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Samme problemet, går hos Osteopat, hatt to behandlinger på halebenet, er så godt som bra, skal ta en behandling til for å være på den sikre siden. Anbefales:)
Hobbyfotografen og Em Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg hadde forferdelig vondt i"rompa" etter at jeg fødte. Fødselen var sjapp, og 6 uker etter fødselen fikk jeg beskjed at jeg hadde brista halebeinet. Tok noen mnd før det var bra igjen. Men om du hadde det før du fødte, hadde jeg tatt en skjekk, som de sier over her.. Kanskje man da trenger behandling? Man får ikke gjort annet enn å sitte ordentlig eller lige rett når halebeinet er brista ihvertfall..
Lykkekløver Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har også slitt med halebeinet, hadde store problemer med å sitte, osteopaten ordna dette på noen få behandlinger. Helt utrolig så lett det var å gjøre noe med. Angrer på at jeg ikke hadde gått før..
mamman te Vetle og Alma Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 har skikkelig vondt i halebeinet til tider, men hadde ikke bl jeg.. Kan ikke sitte lenge på harde stoler lenger. Litt pyton da jeg skal studere etter jul!
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg fikk smerter i halebeinet 2 uker før jeg fødte.. Når jeg snur meg i senga så føles det ut som halebeinet knekker.. UBEHAGELIG.. Også er det veldig veldig øøømmmm... Når jeg sitter i 10 min, klarer jeg ikke og reise opp engang.. Forloveden min måtte dra meg opp fra stol, seng osv i begynnelsen.. Dro til lege, de visste ikke hva det kunne være.. Jeg dro til pysio og kiropraktor uten hell.. Så jeg bare la det være sånn og det hjalp veldig med en spesial pute fra hjelpemiddelsentralen jeg kan sitte på.. Har ikke hatt smerter siden da.. men det kommer tilbake hele tiden ja.. Har hatt smerter i halebein siden 16 februar 2006.....
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 er sånn jeg har det også. når jeg skal reise meg må enten sambo dra meg opp litt etter litt , eller jeg må legge begge hendene på halebeinet og presse inn før jeg liksom bøyer meg fremover og skrur meg opp... huff, skal ikke være enkelt!
cheni Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg hadde det i halve svangerskapet og nesten et år etterpå! Jeg unner ikke min værste fiende å ha det sånn altså... ( Jeg måtte sitte på badering, kunne ikke ha på meg dongeri, for den strammet over halebeinet... innimellom var det så vondt at mannen min måtte dra meg opp når jeg skulle reise meg, for jeg hadde ikke viljestyrke til å gjøre meg selv så vondt...Å komme seg inn og ut av bilen var også grusomt! Jeg var ofte til legen pga det, men det var ingenting på MR bildene og det nærmeste jeg kom en forklaring var bekkenløsning og stramme sener... ( Nå er mini to år og jeg kan ha småvondt innimellom, men ikke i nærheten sånn som det var. Lykke til, håper du snart blir kvitt smertene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå