Gå til innhold

4. dager til termin!!Hva med dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 dager her. Hadde menstermin i går, men nå teller jo ikke den så jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Litt kynnere innimellom, men ikke noe mer. Alle tre fødslene til mamma har kommet som kastet på henne og vært over like kjapt, så det er jo lov å håpe på at det er arvelig. Både gleder meg og gruer meg litt. Tror jeg gruer meg pga at jeg ikke helt vet hva jeg går til når det gjelder fødselen. Vet jo ikke det i forhold til å få babyen hjem heller da, men tror nok jeg/vi kommer til å kose oss da.

Lykke til hvis det skjer noe snart!

4 dagar til termin her også. Ingen tegn til fødsel, så eg trur eg innstiller meg på overtid. Er litt bekymra for at barnet kan bli stort, så hadde ønska det snart kom ut!

Ellers har eg litt lekkasje av fostervatn trur eg, andre som har det?

Hei!!! 5 dager til termin idag. Har ikke merket noen tegn ennå. Ingen kynnere, ingen slimpropp har kommet...og hodet har ikke festet seg. Men skal til lege i morgen, så hodet kan jo ha festet seg nå... Men håper at fødselen kan starte når som helst for det...Noen som vet..Legen sier at man vet aldri, så får stole på det!!

Annonse

Jeg har 6 dager igjen til terminen, har hatt samme dato hele tiden. Den ble altså ikke forandret ved første ul. Har hatt en del kynnere og murringer, men det skjer liksom ikke noe mer.

Trodde det var igang inatt, men neida det ga seg etterhvert.....skuffa da...

Hodet er festet og ligger langt ned i bekkenet, et postitivt tegn da...

Drikker bringebærbladte, spiser bringebærkapsler(helsekos) og har startet på noen homeopat piller som er godt for å få gode rier.

Er rimelig klar nå JAAAA

Så nå kan gutten komme når som helst, tror alle som ikke har født her nå er ganske klare alle og en hver......

Håper det skjer nå snart, og til alle som venter masse LYKKE TIL!!

Jeg er veldig spent, hilsen anki-nr3-imagen EN GUTTEBASS

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...