Jelly Belly Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Faen! Idag skjønte jeg at jeg hadde regnet feil i jakten på el. Istedet for at den var (som jeg trodde) rundt 10.10, så var den antagelig rundt 14.10.. Jaja.. Det er slike slag livet gir! Tok hvertfall blodprøve idag så da får jeg jo en liten indikator på når det var... Kryss fingrenen for meg!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 ja jeg er på dag 20 å har ikke funnet eggløsning enda... men har vært super oppblåst i magen i to dager nå... går å putrer...hihi...
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 dag 17 her - føler meg sååå rar... tror jeg er helt foranda etter de pillerne med pergo! Oiiii - regnet feil? hvordan da? tatt feil a dagene med dag 1 som var 1 mens dag? Kan de finne ut på blodprøver NÅR man har hatt eggløsning? er det ikke bare at man har hatt det? Jeg har ikke leta etter eggløsning - jeg har ikke eggløsningstester heller... men jeg kjenner jo at det ikke er vondt i eggstokkene lengre - så regner emd den var 14-15dag! Har dere hatt mye hvit(skikkelig hvit) utflod fra dag 14 til dag 17? er noe rart her...Hva kan det være? pleier aldri ha det slik?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 kjenner at d ikke stikker i eggstokkene lenger. men lite med sånn utflod. men kviser. d har jeg fått...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 shitt. jeg griner aldri når jeg får sånne trise mail å sånt. men ista fikk jeg en trist en på funnwal på facebook å stor tuta. gtrein så tårene spruta. hva er det som skjer?
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 GRAVID???? kan jo virke sånn?!? hehe....
nr.2 på vei =) Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 hormonene som er ute å går:) det stikker i magen min....er på dag 16 nå...godt å kjenne at det endelig er noe som skjer der nede.. er det lurt å holde seg ekstra rolig nå eller har det ingen betydning?
Jelly Belly Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2007 Ja du får en aldri så liten pekepinn på når el var. Husker ikke helt hvordan det var, men sist jeg tok testen måtte jeg ha hatt el ca dag 16 ifølge legen!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 er bare på dag 20 å har ikke målt eggløsning enda... men håper jo på at jeg har hatt. stikkningene i eggstokken har gitt seg... hadde bare vært SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ godt om det klaffet denne månden men tror at d er pergoen som gjør at hormonene mone spiller meg t puss?
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 hjelp viss det er tilfelle for meg også - at det ikke kom før dag 16 - da... tror jeg ikke jeg har store sjansene på bli gravid denne mnd!
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 STOR MAGE SNART? - koslig se deg her igjen - vi har jo savna deg... Jeg vet ikke hvordan det er med det me å holde seg i ro - men jeg har nå aldri gjort det... trener nå å lever som før... legen har nå heller ikke sagt nå! men jeg vet ikke hva som er lurt! har du hatt eggløsning? vet du det? testa det?
nr.2 på vei =) Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 litt travelt i det siste....vært liten tid til å våre innom her:( vet ikke om jeg har hatt eggløsning....har eggel.tester liggende, men har ikke brukt dem enda..har heller ikke tatt tempen, synes det blir litt for stressende men har hatt masse stikkinger i magen de siste dagene og har fått kviser, selv om jeg aldri har vært så sunn i matveien som jeg har vært i det siste...rare greier......
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 jeg kjenner rett å slett ikke meg selv igjen.... jeg er så suuuuuur å grinete - ingenting er slik det pleier... jeg som aldri har vært hormonell - føler meg helt ute av balanse.. ryggen verker som bare det! hm.. Håpet om at det kanskje er en liten en inni der, kan kanskje ennå holdes oppe.. stakakr menneskene rundt meg .- greier holde meg sånn passe i tøylene på jobben, men hjemme så er det ikke enkelt... prøver ta meg sammen - men greier det ikke... hjelp! det er skremmende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå