Gå til innhold

Idioter!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det dere røykere er!!!!!!!

Kjenner jeg blir helt oppgitt av å lese alle de dårlige unnskyldningene deres bare fordi dere ikke er ansvarlige og rett og slett voksne nok til å legge fra dere røyken for deres ufødte barns skyld!!! Fy fan, dere skulle aldri fått lov til å få barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er en jævla idiot du også!!!!!det er det dere anti røykere er!!!!!dømmende!

kjenner jeg blir helt oppgitt av å lese alle de teite innleggene deres og om hetsen deres! dere er rett og slett ikke voksne nok til å skjønne at verden er ikke svart/hvitt og stakkars deres ufødte barn som må leve inni magen til sure,bitre og stressa kjerringer fordi de bryr seg med ting de ikke har noe med!!

fy faen dere burde aldri ha fått lov til å ha barn!

Skrevet

Jeg er da røyker selv! Jeg er bare voksen nok til å forstå hva røyking gjør mot mitt barn!!! Jeg finnes ikke sur, bitter eller stressa, fordi jeg vet jeg gjør noe bra for babyen min. Derimot kjenner jeg at på vegne av dere blir jeg oppriktig lei meg!!!!!

Skrevet

Du røyker jo ikke, hva er det du vil? Rakke ned andre for å føle deg bedre? Du føler deg så perfekt du! Men skal garantere at jeg skulle ha funnet et eller annet som du gjør som ikke er bra for barnet ditt. Tror f.eks at hormonene dine har gått deg til hode når du kan ta steget å gå inn her på denne siden å kalle mennesker for idioter tror ikke en gang du vet hva ordet betyr, men tenk når du utøver disse hormonene på røykere så stresser du barnet ditt. Jeg syns du er en idiot som stresser barnet ditt, stakkars barn i magen din

Skrevet

Synes du at du er snill med barnet ditt da?

Skrevet

vet du jeg var på fellessiden, der alle tema kommer opp etterhvert som de kommer inn. Jeg røyker ikke, men måtte bare svare på dette innlegget. For voksne mennesker oppfører seg ikke slik som du gjør. Mener du kanskje at de som ikke mestrer å slutte skal ta abort? La nå mennesker som sliter være i fred om du ikke har noe fornuftig å si.

Skrevet

hehe!for en tulling du må være:)*kremt*dobbelmoral.

for de som røker her inne er nok ikke voksne nok til å skjønne hva røyk gjør mot barn.

du skjønner det at , røyk dreper ikke hjerneceller!

• 1 måned senere...
Skrevet

Eg påstår herved at eg får en mer forståelsefull unge med flere gode verdier enn din/dine unger. De skal faktisk se opp til deg som person, som har den holdningen der. Dessverre!! Hvertfall om du har en sånn holdning til oss røykere generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...