Gullklompane mine Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har planer om å kjøpe denne vogna og bruke som søskenvogn. Nr. 2 kommer i januar. Noen som vet når 2008 modellene av vognen kommer? Og om det er noe forskjell på den og 2007 modellen? Ellers hadde det vore fint å vite om noen har erfaring med denne som søskenvogn. Fornøyde??
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg snuser også litt på denne som søskenvogn. Lurer også på når 2008-modellene kommer. Var innom Barnashus i går og der var det en som hadde vært på barnevognmesse i Tyskland nylig og sett siste nytt, og visstnok skulle det være mulig å ha hardbag på ene siden (uten å sette oppi setet). Er spent på om dette stemmer, selv om jeg er i tvil om det er plass i bagasjerommet til både vogn og hardbag.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 På 2008 modellen kan man ha en hardbag i den ene sportsdelen, slik at barnet ligger mot deg. Tror også det er delte kalesjer på den nye. Ellers skal den være lik 2007 modellen. Barnas Hus skulle vel få den inn iløpet av november tror jeg de sa.
Kariannekva Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har kjøpt denne vognen fra babyjungle.nl og den virker kjmpefin. Babyen har ikke kommet enda, men vognen står klar. Kjøpte 2007 modellen med hardbag til babyen. Det blir 23 mnd mellom mine. Betalte ca. 6400 kr inkl. frakt og mva, noe som er mye rimeligere enn å kjøpe den på Barnas Hus. Gleder meg til å bruke den!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 "The TFK 2007 and 2008 are still the same, they will get some new colours and that is all." Dette var svaret jeg fikk fra Babyjungle.nl da jeg spurte om forskjellen på 07 og 08 modellene. De svarte også at det bare var Duowalker SKY som hadde delte kalesjer i deres sortiment.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Betyr dette at det vil være mulig å bestille 2008-modellen i november? Bra med nye farger, . finner liksom ingen farge jeg vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå