Gå til innhold

lavt hcg nivå...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei fikk nettopp svaret fra legen på blodprøven som jeg fikk tatt på fredag og ho sa det at hcg nivået var på 5 og ho sa det at det betydde at jeg ikke er gravid men hvorfor har jeg da alle symptomene og hvorfor kjenner jeg da bevegelse i magen hvis jeg ikke er gravid og jeg har kjent bevegelse i snart to uker nå så det kan vel ikke bare være noe jeg innbiller meg???skal heldigvis til ultralyd om to dager til så da får jeg vite det med 100 prosent sikkerhet...noen som har opplevd det samme og faktisk vært gravid på tross av hva blodprøven har sagt????en innbiller seg vel ikke spark i magen i to uker hvis en ikke er gravid????noen som vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er det den har så jeg forstår ingen ting...dette er i så fall mitt fjerde svangerskap så jeg burde jo kjenne det igjen mener jeg...jeg kjenner jo min egen kropp...på tross av alle prøvene så har jeg testet positiv på en graviditetstest....så jeg forstår virkelig ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke volvat eller noen andre private klinikker i nærheten som du kan ringe og bestille ul hos? da får du jo vite det veldig fort! :)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke som jeg vet...jeg er ikke så veldig kjent her i trondheim så jeg vet ikke hvor jeg skal sjekke det henn....men fikk legen til og henvise meg så har heldigvis fått time på sykehuset om to dager til tidlig ultralyd...så da får vi se da..jeg har jo tatt en positiv test og så derfor jeg ikke skjønner noen ting..jeg har lest at en kan bruke eggløsningstester og for og finne ut om en er gravid så jeg tok en sånn test bare for og se resultatet og den slo ut positiv og jeg har selvsagt tatt en graviditetstest og å den var og positiv så derfor jeg ikke forstår det at di mener at jeg er gravid men kan det være at jeg er gravid utenfor livmora???har jo hørt om di som har vært det og at testene har vært negative på grunn av at di ikke har funnet hcg i kroppen...er det mulig egentlig???bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg tror at jeg er 15+1 og dette er i såfåll mitt fjerde svangerskap så derfor jeg ikke skjønner noe av di testene og blodprøve resultatet...men jeg har nå en positiv graviditetstest sjøl så jeg synes at det er veldig rart...kan virkelig hcg nivået synke så langt ned igjen at til og med en blodprøve slår ut negativt???noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er 15 uker på vei så kan du ikke være gravid utenfor livmora!

Det er ikke mulig. Har du ikke hatt mensen heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo dessverre kanskje ha mistet i løpet av de siste 4-8 ukene, (MA eller BO). Det kan da føles ut som du har bevegelse i magen, livmora jobber på sin måte allikevel en stund etter at det har skjedd, og især hvis du ikke har hatt blødninger ennå. Opplevde dette i uke 11, hcg-nivået sank i flere dager før jeg begynte å blø. Håper allikevel for din del at ting er ok, men vær litt forberedt på det "verste", det var ikke jeg og ble selvsagt veldig sjokkert da jeg fikk beskjed om at ting var gått galt. Jeg hadde antagelig mistet i uke 7-8. Uansett lykke til og krysser fingre for at alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig at jeg liksom skal ha hatt en ma når jeg ikke har blødd en gang og det fortsatt er liv i magen min og magen min fortsetter og vokse.....noen som kan forklare meg det....hvis jeg hadde hatt en ma så hadde det ikke fortsatt og være liv i magen min i over to uker hvis jeg hadde hatt en ma for da skulle jeg ikke ha kjent noe tegn til liv da haddde jeg hatt en ma og magen min skulle ikke ha fortsatt og vokse....så da lurer jeg jo på hva det kan være for noe da....noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring å be om 'UL eneste måten å finne det ut på. trenger ikke å blø for å ha MA.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...