Gå til innhold

joda....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

off.. kan ikke akkurat si jeg føler meg så veldig attraktiv om dagene.. er mye oppblåst og dermed større mage, økt utflod og gynekologen min kunne fortelle at jeg hadde tendenser til sopp.. ellers er jeg mye trøtt pga skole og jobb.. og i tillegg går jeg mye i joggeklær fordi magen eser ut når jeg er oppblåst, og jeg har en apetitt som ikke setter noen grenser for mengde og hyppighet..

 

frister ikke så veldig mye med sex om dagene akkurat.. andre med samme problemet? tror min samboer begynner å bli passe desperat om dagene, men får vel prøve å ta meg sammen..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud da, anonyme svarer....

 

Til HI: Det bedrer seg nok litt etter hvert! De første ukene er det nok flere som føler det på samme måte som deg... Magen er ikke "gravid" enda, men klærne sitter allikevel ikke som før, mange er kvalm og uten energi...ikke rart man ikke føler seg på topp :o) Ta deg en varm dusj, evt. et deilig bad, kjøp litt "spaprodukter" og kos deg. Samle litt krefter og dull litt med deg selv, det hjelper her! Gled deg over at du merker litt til at kroppen driver og lager et helt barn inne i magen din - tenk det! Kos deg med tanken på at du skal bli mamma, og del ting og tang med samboeren din - så kanskje han forstår litt av hva du tenker om dagen. Det skader aldri :o) Lykke til med svangerskapet, det kommer bedre dager :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...