Gå til innhold

frustrert...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jeg blir frustrert og fortvila for jeg spurte gubben om han ville kjenne på magen fordi at jeg har begynt og kjenne liv sånn at det skulle bli mer virkelig for han og....men vet dere hva han sa???jeg har ringt for og for og få time til jordmor og jeg ringte og snakket med sykehuset for legen hadde henvist meg til tidlig ultralyd og da sa han at jeg måtte ikke ta sånn av og at jeg måtte slutte og oppføre meg som en 14 åring...jeg prøver jo bare og glede meg over underet i magen men det var tydeligvis galt av meg det...jeg begynte jo og grine da og sa det at jeg prøvde og glede meg men at jeg bare skulle drite i det og glede meg og da sa han at jeg måtte slutte og oppføre meg som en 14 åring...det gjør vondt når han sier sånn...så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for noe med han når han er sånn....jeg blir jo veldig lei meg og fortvila for jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til han når han er sånn og sier sånn som han gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette var jo kjempe trist lesning. Det hadde knust mitt hjert om samboeren min hadde sagt noe slikt.

Kan det hende at han er litt redd og engstelig selv, at dette med et barn er veldig overvelmende og han vet ikke helt hvordan han skal forholde seg til det?

Har du prøvd å snakke med han om hvorfor han sier slik til deg?

Dette skal jo være en super lykkelig tid for dere begge!

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt av han å si sånn. Men som sagt her tidligere, kan være han er litt engstelig selv. Han burde jo være like lykkelig som deg, regner med at han ønsket barnet like mye som deg når dere planla det?

Si til han du, at han sårer deg når han sier slikt, nå som dere skal bli foreldre er det viktig at dere har kommunikasjonen i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...