Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 om ein har mista barnet...kan ein test bli positiv da??altso...eg er snart 5 veker på veg...hadde magesmerter her om dagen...lurer litt på om et er noko som er gale..men om spiren har slept taket,kan ein test da bli positiv?? vart litt rotete dette her
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 I stedet for og gå og tenke slike tanker hvorfor tar du heller ikke en tlf til lege??? Det er normalt med magesmerter.Vis du får blødninger,kan det også være normalt,men d burde sjekke det.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 En test vil fortsatt vise positivt etter at man evt. har mistet. Hcg'en som gir utslaget på testen begynner vanligvis å halveres annenhver dag etter at man har mistet, så det tar ofte et par uker innen all hcg er borte. Legen kan sjekke hcg'en for å se om du har mistet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Magesmerter på dette tidspunktet kan godt være smerter fra livmoren som vokser, har du ingen blødninger synes jeg du foreløpig skal slappe av og se ting litt an. Skulle du få blødninger eller kraftigere smerter ville jeg ha kontaktet lege. Det kan jo i verste fall være at du er gravid utenfor livmoren, men inntil videre slapp av. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå