**synne** Skrevet 16. oktober 2007 #1 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gaven var helmax! 6 nøster fiesta i brunt og lime. Gleder meg til å bruke det opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Del Skrevet 17. oktober 2007 *skynder meg å trykke på anonymknappen* Likte du den virkelig? Jeg har vært så lei meg for at gaven ble så "kjedelig". Vet jo at det var slikt du ønsket deg, men jeg hadde egentlig tenkt å sprite det opp med litt småting... Men jeg var i et slags vakum den dagen, og plutselig var gaven sendt :-p jaja, får jo ikke gjort så mye med det nå- håper du får laget noe fint! valgte å ta bare to farger for at det skulle være mulig å lage noe skikkelig med det, men du må gjerne bytte farger altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 17. oktober 2007 syns gaven var midt i blinken! Gleder meg virkelig til å lage noe med det, men må vente litt for har strikka på meg en senebetennelse eller noe... har en sånn verk i høyre hånda for tia..hehe.. blir litt for ivrig til tider... Jaja.. det går over. Tror jeg skal strikke luer og matchende skjerf med garnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå