Gå til innhold

lyse brun utflod?? noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen lyse lyse brun utflod?? veldig lys, nesten mrøk gul heller enn brun..beklage detaljer, håper noen kan svare?? er 6 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme har jeg i dag!

6+5 jeg.

Har litt sånn lyserosa utflod. Har ikke noen smerter eller noe...

Blir bekymret likevel jeg,,

Skrevet

ja er med deg på tanken, har mistet 3 ganger før jeg så merker nervene stiger for den minste ting...ingen fler som har dette???

Skrevet

Jeg har hatt mørk brun utflod i 5 dager nå. Er 6+4 i dag. Har snakket med lege og skal på UL om en uke.

Er ikke så mye som kommer. Ser det på papiret når jeg tørker meg og så kommer det av og til i truseinnlegget.

Håper alt er bra, men det er vanskelig å si siden jeg ikke har noe særlig med symptomer.

Det trenger ikke være noe å bekymre seg for så lenge du ikke har vondt og det ikke kommer så mye. Er mange som opplever dette i svangerskapet, men selvsagt kan det gå gale også. Håper ikke det da!.

Hvordan har det artet seg de andre gangene du har mistet?

Jeg har også mistet før, så vet hvordan det er å gå rundt å bekymre seg.

Tok en grav.test i sted bare for å se og den ble heldigvis positiv med en gang. Da er det fremdeles håp :))

Vi får satse på at det går bra :))

Skrevet

hcg nivået er høyt 2-3 uker etter en har mistet..ja vi får bare håpe dette er normalt:-)

Skrevet

sjekk innlegg på skravlesiden også. Der er det en som spør om det samme ;)

Skrevet

Idag hadde jeg også brun utflod.. :,( Men ikke lys, den var ganske mørk.. Skal jeg ringe legen min? Eller blir jeg bare bedt om å vente å se? :-(

Skrevet

Det virker som det er stor forskjell på legene, så jeg vet ikke hva din lege vil gjøre. Jeg ringte til lege den fjerde dagen jeg hadde brun utflod/blødning og fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre annet enn å vente å se om det stoppet opp eller økte på. Ringte til gyn etterpå og fikk time til UL i neste uke. Da vil jeg forhåpentligvis kanskje få vite hva som skjer.

Det er faktisk ganske mange som har brun utflod i begynnelsen av svangerskapet, og i de fleste tilfellene ender det bra :)

Har lest en del om det nå og har skjønt at det kan vare 1-2 uker for mange. Det er jo snart helg igjen, så det gjør det jo litt vanskelig hvis du skal vente noen dager og se hva som skjer...

Du må nesten gjøre det du føler for.

Sjansen er iallefall stor for at det går bra så lenge du ikke har smerter eller at det går over til menslignende blødning med friskt blod.

Skrevet

Tusen takk for oppmuntringen.. er helt fra meg av bekymring :-( Vil så gjerne at det skal gå bra! Venter til over helgen jeg da.. og hvis det begynner å blø ordentlig, så tar jeg kontakt med legen.. uff, dette satte virkelig en bismak på gleden.

Skrevet

Jepp, det er så.

Er jo bare onsdag enda, så det kan være lenge å vente til over helgen hvis du er kjempebekymret. Jeg var også helt i fra meg til å begynne med, og det begynte selvsagt en fredag hos meg, så da MÅTTE jeg nesten vente til over helgen. Etter å ha lest litt om det fant jeg ut at det ikke var noen vits i å gå å bekymre seg og nå tar jeg en dag av gangen og ser hva som skjer. Skjer det så skjer det og det er uansett ikke noe vi kan gjøre. Har hatt en SA før, men da artet det seg annerledes enn nå.

Skrevet

Hmm, får bare vente litt da.... er vel lite en lege kan gjøre hvis en sa er på vei også. Men vondt likevel :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...