Gå til innhold

et sprøsmål...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er sykemeldt fra en stilling på 80 % (her har arbeidsgiver sagt meg opp, så når jeg blir friskmeldt er oppsigelsen gjeldene) og har fått en ny jobb i 20 % med start 1 nov og leverer frikort hos arbeidsgiver, kan nav finne dette ut..? jeg går ut i permisjon i slutten av nov. Men øsnker begynne slik at jeg har denne jobben til etter jeg er ferdig med permisjon..

bryter jeg noen regler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok ikke det er lov nei... du får jo lønn i permisjonstiden og skal ikke da jobbe å få "dobbelt" opp... og JA de vil finne det ut. De får jo samlede inntektsinfrmasjon om deg... så da ville jeg heller spurt de..evt kan du få tidskonto - da jobber du feks. 20% i perm tiden og får tilsvarende forlenget permisjon. dette har du rett på!

Skrevet

Men man kan da ikke bli sagt opp når man er sykemeldt?

Skrevet

Neinei, tror dere misforsto meg litt.. dette er før jeg går ut i permisjon.. skal ikke jobbe i permisjonstiden... :)

Å jeg trodde heller ikke det var lov bli oppsagt under sykemelding, mena dette er en veldig useriøs plass og eneste jeg kan gjøre er å gå til sak mot de.. noe jeg verken har penger eller energi til... vil bare konsentrere meg om barnet mitt nå.. ikke alt rundt, har jo forsatt sykepenger, siden oppsigelsen er ugyldig o.l. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...