Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Er snart 11 mnd siden keisersnitt. Oftere og oftere har jeg et ubehag øverst i magen, i området under brystene. Nå er det nesten hele tida. Kan dette ha noe som helst med keisersnittet å gjøre? Noen med samme erfaring?
Amonym i dag Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Noen uker etter fødsel (haste-snitt), hadde jeg så utrolig vondt i magen, langt oppe, og ettersom jeg var redd det kunne være noen komplikasjoner etter ks, dro jeg til legen (jeg fikk infeksjon i magen 9 dager etter ks og måtte på antibiotika, derfor var jeg ikke sen om å dra til legen da jeg hadde det så ondt). Han fant ingenting, sa det kunne være luft.... For noen dager siden hadde jeg de samme intense smertene i magen igjen (langt opp, mot brystet), dro ikke til legen, men tror det kan være gallestein. Det er det flere i min familie som har, mamma fikk det da hun gikk gravid med førstemann...Det kan ikke være noe i galleveien for deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå