Gå til innhold

Bf skal passe Lucas alene for første gang i morgen

Gjest

Anbefalte innlegg

Bf har overnattet her siden dåpen på søndag og har stelt lille og matet han alle dagene han har vært her nå og jeg ser jo han får det til, han kommer i kveld igjen og skal sove over.Alle gangene han har stelt han har jeg holdet meg unna badet så han skulle få lære uten meg hengende over skuldra med tanke på at han må jo lære seg å klare det uten at jeg hjelper til.

I morgen skal jeg på ett møte og blir borte ca en og en halv time så da skal han få lov til å passe han alene her hjemme mens jeg er i møtet.

Virker som lucas føler seg trygg på han så det blir spennende å se om dette fungerer bra, håper jo det da:)

både gleder og gruer meg litt til han skal passe han men håper jo det går bra når jeg viser han denne tilliten, han må jo uansett lære seg å være alene med han etterhvert så:)

Fortsetter under...

koselig:)

Alltid litt skummelt første gang tror jeg...bra du viser han den tilliten...han virker jo oppriktig interessert og da...er jo ikke alle barnefedre som stiller opp på samme måte, men som brått krever alenetid med barnet.

Virker jo som om Lucas er trygg på han!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...