5 nov Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Har nå akkurat begynt i permisjon(mand) og har de siste dagene begynt å bli grådig varm...svetter både om dagen og natten.. er dette vanlig?
vero:o) Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 ja jeg og svetter og får hetetokter ofte....er normalt ja...termin 6 nov.
Topsy med Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg og svetter og har hetetokter. begynte i helgen... Er ganske slitsomt til tider hehe... Men nå er det ikke lenge igjen. har termin 8 november.
_anna_ Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 samma för mig.. kan inte göra mycket innan det börjar hetta till.. en liten promenad blir som världens treningsakt:) blir även varm om natten och när jag sitter still till tider.....
JonathanTheamamma Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er også kjempevarm... Er varm hele tiden, selvom andre ikke synes det er varmt i det hele tatt.
Skurvelurven Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er kjempevarm hele tiden, og synes det har vært sånn i snart 2 måneder nå. Magen er som en diger varmeovn uten termostat:( Føler et enormt behov for å strippe hele tiden, selv når det er andre mennesker til stede... Heldigvis er det ikke lenge igjen nå
øynesomtinntallerkner Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Ho ho jeg også, og jeg har alltid fryst noe uten hemninger før. Hvorfor er vi så varme i grunnen?? Jeg har mistet alt kroppsfett i denne prosessen så det kan ikke være ekstra isolasjon hvertfall:)
saray Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 leste en gang at å ha baby i magen var som å være en vandrende varmeovn.stemmer på meg iallefall.fryser vanlighvis veldig fort men nå bare svetter jeg
babypoh Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 eg har hatt hetetokter kjempe lenge føler eg.. samboeren skjønner ingenting når vi er en tur i sentrum feks. eg går gjerne uten jakke og han fryser bare ved å sjå på meg.
Selo Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe... Jeg er også varm hele tiden.... Bra vi snart skal føde folkens... hehehe, plagene bare øker og øker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå