Gå til innhold

Kombinere EW-understell med Quinny bag???

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer EW classic. Har en quinny vogn fra før, men den må storesøster ha i barnehagen. Ser at man kan feste maxi-cosi bilstol på EW med adapter. Det kan man jo også gjøre med Quinny vogna. Husker jeg feil når man brukte de samme adaptrene på bilstolen og hardbagen.... Betyr det at man kan sette quinny hardbag på EW fremfor å måtte kjøpe ny bag til den. Eller brukte man andre adapter..

Husker ikke. Noen som vet og som skjønner spørsmålet mitt...

Fortsetter under...

Vi har EW classic, og bilstolen har egen adapter, mens bagen som hører til EW classic har noen bøyler som festes til understellet.

Har du allerede bag til Quinny da eller ? aner ikke om den passer på EW, men om ikke så kan vel storesøster få EW, og minstemann Qyinny da.

Quinny'n begynner å bli ganske sliten. Trenger en lettkjørt vogn som tar liten plass i bilen. Har Quinny bag og den står i adapter. Det jeg lurer på er om man bruker samme adaptre til bilstolen som til bagen. Det er det jeg ikke husker og lurer på om noen vet.

Adaptrene til Quinnybagen er solide, så hvis det er de samme så vil nok det fungere fint. Jeg må sjekke ut dette.

Er du fornøyd med EW classic? Jeg ser at man ikke kan slå ned ryggen helt, man barnet skal jo ikke tilbringe hele døgnet i vogna heller.... Har så lyst på en enkelt vogn, Quinny er tung og tar stor plass sammenslått.

Har selv ew classic med bag. Tviler sterkt på at du får plass til quinny bagen på EW. Bagen er liten og vogna er smal. Så jeg tror ikke den passer. Ellers har det jo med vognas tyngdepunkt å gjøre at det skal gå an å balansere bagen på toppen, så det skal vel mye til for at det funker.

Annonse

jeg følger denne spent.........

spm er vel om baggen og bilstolen festes med de samme adapterne på quinnyvogna?

jeg vet ikke, men syns det var kreativt av HI

på Babyjungle selges vel begge vognene og adaptere, kanskje det går an å se dem der?

Jeg har lagret bagen og bilstolen et annet sted så jeg får ikke sjekket adaptrene. Men var inne på quinny.com og der så det ut som om adaptrene var de samme. Bredden på bilstolen er jo lik uansett om det står på en quinny eller en EW. Hvis EW har adaptre som fungerer på maxi cosi (som vi har) så bør det jo være samme mekanisme slik at den også fungerer på quinny bagen.

Gjør jeg meg forstått eller er det rotete...:-)

Phantom, kjenner du noen som har en quinny bag slik at du kunne testet det ut :-)))

Jeg har dessverre alt av adapter og bag lagret langt oppi gokk og jeg kjenner heller ingen som har en EW classic.

God ide å ta en tur til Barnas hus - dette må testes !!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...