Gå til innhold

Kinesisk fødsel tabell


Mamma`n til tre

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg finner den kinesiske fødeselstabell? Har vært inne på den før men husker ikke hvor!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den finnes på www.babyverden.no. dersom du går ned på siden under terminkalkulatoren kan du velge gutt eller jente ;)

 

Noen som har opplevd at denne er feil? Har regnet på alle jeg kjenner som har barn og den er pinlig korrekt... skummelt!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til venstre på siden her (orange felt) står det kjerringråd. Klikk der, og videre på gammelt kinesisk fødselskart. Morsom greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nettopp merke til at de to fødselskalenderne på BiM og Babyverden er forskjellige!!! Så hvilken av de er da rett....???

De var forsåvidt enige akkurat på min alder og mnd men likevel... Stor forskjell dersom mor er mellom 30 og 35 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Barnkanskje? De viser forskjellig. Babyverdens tar utgangspunkt i mors alder NÅR baby blir født, ikke alder ved unnfangelse. Lurer på hvem som har rett. Noen med erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Via den hos babyverden fikk jeg jente sist, og skal få jente nå.

Første var gutt, og har på følelsen at denne er gutt også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg var inne no og såg på den her inne.Med første mann skulle eg fått gutt i følget kartet,fekk jente,.....med andre mann skulle det bli jente i følge kartet, det ble gutt...så eg veit ikkje heilt eg...no skal eg visst på jente i følge kartet...men blir vel gutt det da..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, på kartet her på BIM sto det at jeg skulle få gutt første gang (som stemte) og gutt andre gang (som stemmer med magefølelsen iallefall) Spennende å se hva det blir da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre at det ikke alltid har stemt med kjønn.. Ble som sagt litt skremt over å ha regnet ut på alle de siste fødte i kretsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...