Gå til innhold

Hva er grensen til å være ung :):)???

TBM28 er lykkelig 4barnsmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

D var fort gjort! =) Noe sånt med mammaen min også. Hun ble gravid som 19, forlova som 19, fikk den første som 20, giftet seg som 20, fikk andre som 22, tredje som 23 og den fjerde og siste som 25.

Men grensen til å være ung..? Som gravid du mener? D spørst jo litt. Sånn fysiologisk synes jeg d er ungt under 20 (uten å tråkke noen på tærne, jeg er jo selv bare 19) og frem til nja.. 30?

• 2 uker senere...

Jeg synes grensen for ung går ved 20 år. Synes tenåringer som får barn er unge. Men er man over 20 år virker det mer naturlig, og man begynner jo å bli voksen da. Er selv 25 og venter min første, og føler meg ikke ung i det hele tatt ;) Men dette er min personlige oppfatning da, ikke meningen å henge ut noen eller noe sånt. For øvrig synes jeg over 30 er gammelt ;)

Annonse

• 4 uker senere...

Syns grensen går med 20, er selv 21. Jeg venter 2 mann, men syns 18 ennå er fortidlig til å tenke på barn, det er da du skal ut og leve livet og oppleve ting, og ta barn litt seinere. jeg merket godt at etter jeg fikk første fikk jeg en trang for å rese fra meg det jeg gikk glipp av, men er jo opp til en hver.

Jeg fikk min første som 20-åring og venter min andre i mai, da er jeg nesten 23. Føler meg overhodet ikke hjemme på "ung mor"-forumet her, men stikker innom av og til for å gi råd til de som trenger det.

Mener overhodet ikke å være frekk, men man rekker å bli ganske mye mer voksen fra man er 15-16 år til man er rukket å bli 20... Lillebroren f.eks. er 16 år og jeg ville syntes veldig synd i han om han gjorde ei jente gravid nå. Vet han ikke ville ønsket seg det, så håper ingen lurer han med på noe. Han er forøvrig veldig jordnær og voksen selv om jeg merker stooor aldersforskjell mellom oss.

vart gravid som 19 åring,fikk guttn min 2mnd før æ fylt 20.

gifta mæ når æ va 20,å fikk en gutt te når æ va 22=)

planlegge nr.3 no=)

æ e 24 no da,men æ ty at under 18 e ungt.

d virke som at unga får unga liksom,itj for å rakk ne på nån men mene at man miste en del av ungdomstia si hvis man bi gravid når man e så ung!

mang av vænnan min dicha mæ faktisk når æ vart gravid som 19 åring,for da kun itj æ vær me å fæst lenegr så da va itj æ interessang liksom!

d e bullshit ty æ da men,da e dæm itj skikkelie vænna ass!!

men lykke te all som e gravid=)

håpe spira sitt te mæ å snart ettersom æ har hatt et tøft år,me 1 sa å 1 exu!

men som sagt før mæ,vi e all forskjellie hihi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...