Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 hei hei alle sammen, hvordan går d med dere og hvordan er formen deres? idag er jeg 4 uker på vei, hihi.. har en evighet igjen... jeg syns tida går så utrolig sent, noen andre som føler det sånn.... det er nesten sånn at jeg kunne ønske jeg hadde venta med å ta testen, og ikke visst d helt ennå.. men nå har jeg visst det i 5 dager og de dagene har gått super tregt...:)hihi.. håper alle har d bra... ønsker dere alt godt gjennom hele svangerskapet... ha en fin dag alle sammen:) stor klem:)
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hei hei. Jeg er nå 8 uker på vei, det hjelper litt på. ) Men er enig med deg, tiden kunne med fordel gått litt fortere... Det er som du sier, en evighet igjen. Lykke til videre du også. ) )
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 hei og dag jeg kunne ikke vært mer enig med deg.. skulle egentlig ikke teste før idag jeg men testet på lør, så mine 5 dager har også gått tregt.. hehe er 4+1 idag weee og har lege time til tirsdag... ha en fortsatt fin dag jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå