Gå til innhold

Får ikke sove...

Gjest

Anbefalte innlegg

Vært våken siden 3.30 nå. Jeg er urolig og knerten i magen er urolig og har mensmurringer. Har hatt sterke og hyppige kynnere i noen dager nå, så det er tydelig at noe er annerledes nå. Men dette er jo symptomer som kan holde på en god stund uten at det er noe fødsel på gang ennå har jeg skjønt. Men spennende er det uansett! Tror jammen jeg må pakke bagen i dag. Skal heldigvis til jm senere i dag.

Fortsetter under...

UL-termin er 31. oktober. Vært hos jm nå og flinke lille gutten har festet hodet i bekkenet og alt står bra til og jeg er så glad :-)

Kynnere og mensmurringer ønskes velkommen som fine modningstegn sier jm, men understreker at det kan holde på i uker, så utfordringen min blir nok å være tålmodig...

Fantastisk spennende dette her :-)

Heisann EllapåSmella,

höres fint ut dette her for deg..!

Jeg har termin 29 okt. Som jeg skrev tidligere kunde ikke heller jeg sove. Men siden 3 netter tilbake sover jeg godt. De sure oppstötgreiene er nesten borte, må betyde at barnet ligger lengre ned i bekkenet nå?

Igår kom slimproppen, först slim, siden en distinkt transparent slimplugg. Har idag kynnere non-stop, fra det jeg stod opp. Men også min jordmor mener dette kan fortsette en uke för födselen starter.

Så vi må bare vente, ikke sant?

Lykke til til deg og alle andre som snart skal föde.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...