Northernlights Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Kan ikke huske sist jeg har følt en sånn fred på kvelden! 9 åringen min har vært sååå flink i dag, og det har gått kjempefint. Gjorde leksene med en gang han kom fra skolen, og hjalp meg med alt jeg trengte hjelp til.Ryddet rommet sit, og har ikke kranglet med søsteren sin. Vi har hatt en fin dag =o) Sikkert ikke noe en vanlig familie tenker over....men vi merker det så utrolig godt,oss med adhd barn, når dagen har vært god. Og det har den virkelig vært i dag. Det er håp! =o)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Sant som du sier. Føler det slik i perioder jeg også, at denne dagen har gått smertefri=)
Merida72 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Så godt å høre! Man blir ekstra flink til å sette pris på de gode dagene når man har ADHD-barn. Kjenner meg så utrolig godt igjen. Om kvelden kan jeg være kjempelykkelig og glad, eller jeg kan være dønn fortvilet og skikkelig langt nede. Bare som følge av hvordan gutten min har hatt det den dagen. Og da gjelder det å ta vare på de gode dagene. De kan man leve lenge på, og da bygger man styrke til å takle de vanskelige. Stå på :-)
Northernlights Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Men i dag hadde vi en møkkamorgen :-/ Huff,at det skal være sånn. Vil ha flere gode dager enn vanskelige, men det kan vi nok se langt etter. Håper det blir bra når han kommer hjem fra skolen. Krysser hender og føtter og alt som er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå