Gå til innhold

BIM-treff for november, desember og januar-mammaer, tirsd. 30.okt på Sting kl. 19.00

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle! og takk for i kveld!

Jeg synes det var et kjempebra oppmøte, hele 9 stykker. Man får jo ikke pratet like mye med alle da, men det er jo koselig at så mange kunne komme.

Vi tar et nytt treff kjapt så har vi sjansen til å bli litt bedre kjent før babyene begynner å komme. Vi tar det nok en gang på Sting (ostekake!), er så koselig der, (kom gjerne med forslag om annet sted til neste Stavanger-treff).

Jeg la treffet under Stavanger og ikke Rogaland denne gangen, men dere fant det vel like lett tenker jeg....

Meld dere på så bestiller jeg bord.

PS hvis noen har anledning og lyst til å ha et lunsj-treff på dagtid, så er det bare å si ifra.... jeg er med!

Fortsetter under...

Jeg skal snakke med Sting og fikse en hel ostekake til gjengen. Det fortjener vi!! Det var veldig koselig i går. Som lovet har jeg sendt kontakt detaljene på vanlig email. Jeg har fri fredager fra jobb fremover og er gjerne med på lunsj treff.

PS. De har veldig god smoothies på Bagel Buddy!!

Hei,

og takk for sist, var kjempe koseligt- selv om jeg ikke fikk snakket like mye med alle.

Jeg er bortreist den uken og kan derfor ikke være med, men stiller selvfølgelig neste gang.

Er også hjemme dagtid så lunsj treff er alltid kjekt.

God helg:)

Annonse

Jeg kommer :)

Så jo ikke at du hadde lagt ut nytt treff under Stavanger før nå...Syntes du var litt treig ja :)

Blir nok ingen lunsjtreff på meg før etter 14.desember, og det er jo en stund til (selv om tiden flyyyr, litt iallefall).

raia81

ja jeg lurte på hvor du ble av, du er jo alltid så kjapp... he,he. Selvfølgelig skal mannen min ut å reise den uka, men jeg har heldigvis greidd å ordne barnevakt (de vokser ikke på trær...)

Annonse

Jeg må desverre også se ann formen, er sykemeldt pga masse kynnere og de roer seg ikke akkurat på kvelden...

Jeg ser dagen ann imorgen, hvis jeg ikke kommer så kos dere masse:)

Off og off... Jeg må se om jeg har krefter til å komme i kveld jeg! Føler meg ikke noe særlig akkurat nå... Men uansett, så håper jeg at dere andre får det kjempekoselig, og at sjokoladekaka smaker fortreffelig! :D

hei,hei! Ser det er noen som ikke kommer, men håper vi blir mange allikavel. Håper formen er stigende kl.19 i kveld...he,he.

Jeg har bestilt bord til 10 personer med navn "barn i magen", samme bord som tidligere ("ja dere har jo vært her før" var svaret da... he,he).

(PS går greit at de ikke har ostekake, jeg fikk mannen min til å lage, så jeg har spist meg litt lei på det kan man si. Så tror det blir "mat" på meg i dag. Eller spøkte du bare mammaDon?...)

Skal vi prøve å sette opp et lunsjtreff neste uke? tirsd,onsd el fred? Noen som har et godt forslag til lunsj-sted? (er det en plass som heter lemon eller no i den stilen i nærheten av Østervåg?, er jo kjekt å gå på litt forskjellige steder også. Finnes sikkert maange gode lunsjsteder i byen, evt nye Kilden (pasta og NBsørensen tror jeg...?+ gratis parkering og shopping...). Vel, vi kan jo snakkes nærmere i kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...