Matildesnusk + lille ups Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Asta! Muligens med et "søtt" mellomnavn. Noen forslag?
perulia Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Kjente en meget sta og sær hunnkatt med dette navnet,så for meg blir det jo litt uaktuellt, når det er sagt så liker jeg egentlig navnet godt! Og det passer bra i kombinasjon med andre navn, noen forslag: Asta Johanne Asta Olea Asta Elisa Asta Martine Asta Karoline
Vannmann35 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Hadde en meget spesiell og fisefin lærer som het Asta, så jeg tenker jo på henne. Asta Margrete Asta Marie Asta Kristine Asta Johanne
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Veldig bra, og trenger overhodet ikke noe mellomnavn. Sterkt og flott og pent.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Asta er finest alene, synes jeg også. Faktisk et fint navn, vet bare om gamle damer som heter det, det kan vel ikke være mye brukt nå?
Phantom´ Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Asta er fint og kan med fordel brukes alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå