Hegemus Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 min var 10 i dag... skal sette inn på torsdag... Hva er bra tykkelse?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 10 er jo kjempebra, Hegemus:O)))) Lykke til på torsdag!!
kosejent1 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Lykke til Hegemus;-) skal på UL på torsdag for å sjekke tykkelsen på sllimhinnen. Begynner å bli lettere stressa nå for at slimhinna ikke er bra nok eller at eggene ikke overlever opptiningen. Har jo kun 2 på frys. Et lite spørsmål, hvilken dag er det vanlig at de setter inn på?
Lilly 79 Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Unnskyld at jeg blander meg, men det er helt individuellt, kommer an på din slimhinne. Jeg setter ikke tilbake før tidligst syklusdag 20 i frys, men denne gangen blir det enda senere. Om det i det hele tatt blir innsetting, da. Men dette er jo fordi min slimhinne alltid er for tynn.
kosejent1 Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Takk for svar Lilly;-) har lest om alle forsøkene dine og synes du er super tøff! Denne gangen går det nok din vei, skal du se. Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå