Gå til innhold

du anonym som blir deppa pga meg...


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

for det første beklager jeg det, men syntes det er litt drøyt å bli deppa... dette er et forum for meninger, og tar du ting som ikke engang er til deg så innpå bør du kanskje ikke være her....

 

men kom med noe mer konkret før du sier alt det du sier om meg til meg på kranglesiden...

at du ikke vil svare på meg innlegg fra meg noen gang, tar jeg ikke så veldig tungt... det er liksom ikke noe tap for meg..

men gleder meg til å se hva andre ting jeg har vært usaklig med bortsett fra denne tråden som var idag...

 

*gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ho skulle få vere i fred om ho faktisk er deppa?

Ho kan jo vere empatisk når ho let andres problem gå inn på seg.

 

Eg synes no ho skal få lov til å vere her inne uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet jeg ikke får svar for her finnes det jo ikke anonym knapp og du tør jo ikke vise hvem du er....

til dere andre som kanskje dere tilfeldigvis leser dette så håper jeg aldri noen av dere har følt dere støtt av meg... jeg har jo ikke skrevet noen dårlig innlegg før nå så skjønner liksom ikke hva anonym mener...

 

men selv om jeg har vist en dårlig side av meg idag er det IKKE sånn jeg er... spør alle på bli gravid siden som "kjenner meg"...

 

håper ikke jeg har ødelagt for mye av kvelden deres.. det gjentar seg ikke :)

 

ha en god natt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye inne på bim, og da spesielt 1 tri og har ikke oppdaget noen dårlig side av deg- som jeg kan huske da:)

 

har lest diskusjonene inne på skravle og krangle og har fortsatt ikke noe dårlig inntrykk av deg, stå på videre du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..he he..godt sakt..er enig i at du virker litt martyr-aktig her vicky...jeg har lest diskusjonen inne på skravle og syns du er temmelig skarp i tonen...du trenger ikke å trekke dette innpå 1. trimester også...jeg veit ikke hvem som sa at hu blei deppa av deg men forstår hun godt egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

støtter deg jeg vicky;) ikke noe moro å bli halshogd for å dytte på et innlegg fra en som er redd for om hun har en SA. stå på, fortsett å bry dere om andre. det er en god egenskap :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette minner omet personangrep, jeg. Men du holder deg jo for god til slikt Vicky.

Kanskje det ikke er PERSONangrep når det er en som har valgt å være anonym???

 

Og du, hvis det er så greit at hun ikke vil svare på innleggene dine, hvorfor lager du så big deal ut av det da.

Hvis hun er seriøst deppa burde du jo vise henne empati, ikke bare si at hun ikke har noe her å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godtå se at dere tør å stå for det dere sier og signerer med anonym...

men jeg er helt ferdig med denne saken og idag er ny dag :)

 

ønsker dere alle en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...