Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. oktober 2007 #1 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har en svigermor som går og maser om hva Martin ønsker seg, men jeg syns det er så vanskelig å ønske meg noe spesifikt! Blir veldig glad dersom dere kommer med innspill Foreløpig ønsker han seg Duplo Crocs Klær i str 98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 15. oktober 2007 #2 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har ikke tenkt så mye på ønskelisten til Trygve men dette er noen han trenger/kanskje får: * Akebrett / kjelke (i fjor lånte vi bare et babyakebrett) * Brannbil ol (har noen fisher-price biler, men de er tydeligvis for "grove" og kjedelige, han har blitt mer interisert i smådetaljer) * barne-datamaskin av noe slag. Skal se om jeg kan komme med flere forslag senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 16. oktober 2007 #3 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har ikke tenkt så mye ennå jeg heller men noe av det som står på lista hennes er: *Duplo *Togbane *Lekekjøkken Har vell et par andre ting å men de blir kanskje litt jentete;) TIPS: hvis du skal kjøpe Crocs gå inn på www.taylorshoes.com Mye billigere enn i norge og nå er jo krona mye sterkere enn dollaren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tvillingmammaen Skrevet 2. november 2007 #4 Del Skrevet 2. november 2007 lekekjøkken tre hjul sykkel traktor puslespill bøker cd dvd barnevennlige filmer klær ull tøy luer, votter brann bil politi bil etc fisher price little people serien modell kitt fingermaling malesaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 2. november 2007 har forresten et tips til dere andre: Her har vi arvet en kasse med flexi-traxx bilbane, som selges på toys 'r' us, med biler som går på batteri. Martin ELSKER den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 3. november 2007 #6 Del Skrevet 3. november 2007 Marekattungen ønsker seg: ski, cd-spiller, saccosekk akebrett tågbane Og listen blir nok bare lenger og lenger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 16. november 2007 #7 Del Skrevet 16. november 2007 Even ønsker seg en garasje og det skal ha få. Ullundertøy ønsker jeg meg til han. Akebrett Ellers så vet jeg ikke, har ikke tenkt så mye på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Del Skrevet 17. november 2007 Her har vi ikke tenkt så mye på det, men skal prøve klær puslespill comfy ullbodyer og strømpebukser akebrett bøker sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå