Gå til innhold

Priser til barnevakt?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barnevakt til mine to barn på 2 og 8 år ett pr ganger i mnd men er ikke sikker på hva som er ok betaling...

Barnepasser er snart 16 år og passer barna fra 18-21 noen kvelder. Minstemann er da i seng sånn 19-19,30 og størstemann ca 20,30.

Hva synes dere er ok å gi i betaling?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! en ganske grei pris for klokka 18.oo til 21.00 om kvelden er jo 200-250 kroner:) er hvertfall det jeg er vant til:P

• 6 måneder senere...
Skrevet

WOW!!!

Betaler en virkelig så mye for 3 timer barnepass til en ungdom???

Så for meg 40-50 kr i timen jeg, men da har jeg vist virkelig undervurdert prisen..........

Enn dersom barnevakta/ungdommen skulle vært en hel dag sammen med barnet/barna?

(tenker litt på sommerferien i bhg nå.......)

(med 250 kr på 3 timer....... dvs 500 kr på 6 timer......... Dvs over 650 kr for 8 timers dag, som er en normal arbeidsdag for meg..... Og 650 kr tjener jeg altså ikke selv engang på en dag(etter skatt).

Flere synspunkter??

Skrevet

Vi betaler også ca 40-50kr pr time på "dagtid"... dvs frem til kl 18-19. Når vi har barnevakt på kvelden gir vi litt mer, vi kjøper inn snacks og mat, og sørger for skyss hjem om de trenger det. Feks fra kl 20 til kl 02, 350-400kr. Da sover jo barna, men samtidig er det "ugunstig" tid. Jeg tenker at foreldrene setter pris på at de kommer seg vel hjem, om det er taxi, eller vi som kjører de... og ungdommen koser seg som barnevakt, det er også viktig... Da vil de gjøre det på ny! :)

Min barnevakt er 17 år, og jeg er veldig glad for at hun er i den alderen.. må kanskje betale litt ekstra når de er så gamle... vet ikke om jeg hadde hygget meg så veldig om barnevakta var 13-14 år, midt på natta... Men om man er "oppi gata" er det jo greit da......

Skrevet

Takk for svar Nuna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...