Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Det stikker veldig på sidene, spesielt den ene. Er redd for å være gravid utenfor livmoren.. Kan det cære normalt at det stikker mer på den ene siden? Billie
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Hvor i "siden" mener du? I siden på magen, eller mer ned mot lysken? Jeg hadde slik stikking i siden ned mot lysken, særlig høyre side. Det var ganske ille enkelte ganger, vekslet mellom stikking og verking. Var livredd for at det skulle ha festet seg utenfor livmor, men det viste seg at det var fra den siden egget var sluppet, og eggposen (el. noe slikt) holdt på å falle sammen. Gyn. som sa dette da jeg hadde ul. Hvis du er veldig bekymret, ta kontakt med gyn. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk for svar! Jeg har vondt liksom mellom toppen av skambenet og ut mot hoftekammen. Litt vanskelig å forklare... Men det gjør ikke vondt hele tiden, men akkurat som mageknip/stikking på det ene stedet. Håper det er det samme som hos deg. I hvilken uke var det du hadde det? (evt. hvor lenge)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Mageknip/stikking var en god beskrivelse av det ja. Og det var der det gjorde vondt for meg og. Eller rettere sagt, gjør vondt. Kjenner det fremdeles, men mye sjeldnere enn før. Var vel fra uke 5 og utover jeg kjente det, tror jeg. Var i uke 7 da jeg var hos gyn og fikk beskjed om hva det var. Gjorde heller ikke vondt hele tiden hos meg, men med jevne mellomrom. Men fikk altså beskjed om at det ville gi seg fra ca uke 12. Men som sagt, bedre at du sjekker det hos gyn dersom du er veldig urolig, selv om det høres veldig ut som det jeg hadde. Ønsker deg hvertfall lykke til videre med spiren:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk igjen! Ønsker deg også lykke til videre med din spire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå