Gå til innhold

Hva synes dere om jentenavnet Mira?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et av få navn som kan brukes både i Norge og mannen min sitt hjemland. Men er det for fremmed i Norge fortsatt? Hva synes dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo flere som heter Mira i Norge..-deriblant også endel hunder!!!

Skrevet

Kan fint hete det. Er et vanlig hundenavn også. Vi har jo Mira Craig og hun ene datteren til Sven Nordin som heter det.

Skrevet

jaja, men jeg vet om hunder som heter lisa og turid osv og jeg, hunder heter mye rart... Mira er fint det.

Skrevet

Mira er både søtt og tøft- gå for det!

Skrevet

hunden min heter Mira og det er visst et av de vanligste hundenavnene i Norge (enda jeg trodde jeg var kreativ)

Skrevet

Mange navn som blir plassert på både hester og hunder...sånn er det bare. ( Vet om en hest som heter Odin, Henrik, Martha, hunder ved navn som Ronja, Sonja, Anne Marie, Milla, Olav, Kasper, Jonathan etc)

Jeg synes Mira er et fint navn.

Skrevet

Mira er kjmpefint, men jeg liker enda bedre Emira (ser flere og flere har fått øynene opp for det navnet nå)

Skrevet

Jeg liker også Emira bedre. Det mangler liksom en forbokstav når en sier Mira. Men fint er det uansett da.

Skrevet

Min mening er at det er greit å unngå "10 på topp"-navn. Og i dette tilfellet blir det jo hundenes 10 på topp..

Skrevet

Jeg også synes Mira er et fint navn, men bare på hunder (noe som er hunden vår sitt navn...)

Skrevet

jeg kjenner en Mira! hun fikk en del komentarer for navnet sitt men ble ikke mobbet

Skrevet

Mange navn som er vanlige på hunder, har selv hatt en Pia, men Mira er det vanligste av dem alle. Sjekk selv: http://www.canis.no/hundenavn/?mid=239&s=11 Dette + Mira Craig hadde fått meg til å velge bort navnet, selv om det klinger fint....

Skrevet

Mira er kjempefint, men Emira slår det igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...