Gå til innhold

Er det noen her inne som har brukt Arcon-tisane mot håravfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt Arcon-tisane siden midten av juli (siden fødselen i sommer) for å forebygge håravfall. Jeg kommer til å fortsette tålmodig med det lenge ennå. De siste ukene nå har jeg begynt å merke håravfall. Når jeg grer og børster meg sitter det masse hår igjen på kammen/børsten, og når jeg vasker håret plukker jeg opp masse hår. Det syns ennå ikke på håret mitt at det er blitt tynnere siden fødselen, men jeg er så redd for å bli tynn i håret. Jeg skulle ønske Arcon-tisane kunne forebygge dette, men nå om dagen mister jeg masse hår. Det er helt skremmende å se hvor mye hår jeg tilsammen plukker opp når jeg har vasket håret.

Er det noen her inne som har brukt Arcon-tisane og som har hatt noen positiv erfaring med det?

Fortsetter under...

Skrevet

Se å svar da! Ingen her inne som har prøvd en kur med Arcon-tisane?

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Men i alle dager.

Ring apoteket da vet du nøffis.

Skrevet

Det er helt normalt å miste endel hår etter man har født.

Det er hormonelt. Når man går gravid mister man mye mindre hår en man vanligvis gjør, og dette "tar seg igjen" når vi har født og begynner å ammer. Derfor mister vi så mye. Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å godta at det bare er slik.

Opplevde det selv etter første svangerskap og regner med det skjer denne gangen også.

Skrevet

Hei nøffemor!

Har ikke prøvd det merke du snakker om. Men vil gjerne anbefale deg Kerastases håravfallskur. Grunnen til at du nå mister hår er fordi du produserer mer av et belegg som setter seg fast i hodebunnen og tetter porene til håret slik at håret detter av/ og nytt hår kommer seg ikke ut.

Kerastase sin hårvfallskur fjerner dette belegget. De har 2 hårkurer en 10 dagers kur og en som går over fler månder, men når det er pga hormoner/graviditet så holder det som regel med 10 dagers kuren. Da får du renset hodebunnen skikkelig. Og du vil fort merke forandring!

(Ville evt spurt der du har kjøpt Arcon-tisane om hvordan de mener produktet skal virke)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...