Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 er det noen som har gjennomført en mild skrikemetode hvor man sitter inne hos barnet mens barnet skriker. tar opp og trøster med gjevne mellomrom? min gutt sovner på pupp hver kveld mellom halv 20.30-22.00, men våkner opp med gjenvne mellomrom bare for å kose på puppen. lurte derfor på om å gjennomføre en slik metode. er det noen som har erfaringer? Hvor lang tid har det tatt hos dere fra barnet legges og sovner? hvor mange dager tok nedtrappingen til barnet sovnet uten skrik? I Karin Naphaugs nye bok står det at man kan gjennomføre denne metoden når barnet er fra 8-12 uker. min sønn er som sagt 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 hei, jeg ville aldri la et 4 mnd gammel baby gjennomgå det. har 4 barn selv, helsesøsteren her jeg bor sa til meg at man ikke skulle gjøre slikt før barnet vat ett år..... når du er 4 mnd da forstår du jo ikke såå mye da. tenk hvor redd babyen blir da..nei jeg ville ha ventet... har selv prøvd dette ved 1 års alderen , da gikk det fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå