Gå til innhold

Er det noen 30-åringer som er ny-gravid i Ålesund``s området??

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann:-) Har du vært på treffet ennå? Har lyst en tur, men er litt "fersk" ennå. Har ikke termin før 10.10. Er kanskje litt tidlig å begynne å markedsføre det. Hyggelig om det dukket opp noen litt "voksne" når jeg først tar mot til meg og møter opp:-)

• 2 uker senere...

Er 34, så jeg er hvertfall over 30.-)

Termin i midten av juli. Har ett barn fra før på tre år. Bor i sentrum.

Har fole lyst til å ta meg en tur på Lyspunktet, men har dessverre ikke tid før etter påske. Er så sliten på kvelden, men skal gå ned i stilling etter påske, og da håper jeg at jeg ikke trenger å stå opp halv 7 hver dag.......håpe......

Hei dere ''nygravide'' rundt 30 årene=)

det er jeg som setter opp treffene=) ville bare fortelle dere at dere er hjertelig velkommen til å bli med oss=) noe jeg håper dere gjør.

her har dere litt info om oss som er der:

TERMIN er varierende. vi har mars,mai,juni,juli,august, lurer på en i september=)

ALDER varierer også. det er ca alder mellom 19-34 år=)

det kommer flere og flere nye for hver gang, å jeg håper noen av dere også dukker opp=) aldri for tidlig med treff;)

klem camilla

Takk for invitasjon til oss gamle også :-) Høres veldig koselig og sosialt ut så jeg kommer nok etterhvert. Satser på å ta meg en tur neste uke, da er det endelig en onsdag som ikke kolliderer med jobb, fotballtrening eller andre ting. Gleder meg.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...