Gå til innhold

Da spretter jeg over her =)


junispiren fikk liten Dennis

Anbefalte innlegg

Hadde ikm på lørdag, og testet positivt på søndag. Har termin 24 juni 08. Mistet forrige mnd i uke 4+6, så jeg er her med stor ydmykhet ennå, men man må jo bare tro at det går bra?

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Skjønner at du må bære på mange følelser nå... Men må gratulere så mye med graviditeten! Dette går bra vet du:) :) Hold motet oppe, prøv å være positiv, og gled deg:) Jeg testet faktisk positiv selv for en time siden:) Så om alt går bra, blir altså snuppa vår storesøster:) Masse lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rundt med de samme følelsene som deg. Mistet etter 5 uker forrige gang jeg var gravid. Er veldig redd det skal gå galt denne gangen også. Er i uke 4+5 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hvor "vanlig" det er å miste i 1. trimester. Er fem uker på veg nå, og kjenner at bekymringene har begynt å melde seg for at noe skal kunne gå galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, godt det ikke bare er meg.. Og i tillegg har jeg så lite med fysiske tegn.. Ingen "plager" eller noen ting.. Ikke om jeg kjenner godt etter en gang..

 

Jeg hadde ikke det da jeg gikk med sønnen min heller, men er litt mer bekymra denne gangen, etter det som skjedde.

Vel.. Lykke til da, dere!!

 

Dette går bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...